Nieuw CCcam 1.2.1

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
--read CCcam.cfg for details--

1.2.1
-fixed smartcard support for some seca providers
-fixed smartcard activation for some seca providers

1.2.0
-fixed betacrypt entitlements
-fixed betacrypt emm
-fixed nds entitlements
-fixed nds freeze with certain ecm on phoenix
-irdeto emu emm added
-seca emu added
-initialise all cards before starting to decode, ensures immediate success on startup
-restart emm when a card is inserted, for easier activation of new cards
-faster client ecm handling (new client logon no longer delays requests of existing clients)
-command-based info interface on port 16000
-web info interface on port 16001
(As of now getting info from ports 15000-15004 is deprecated. This interface will be removed in the next release.)
-newcamd stealth mode added
-removed <1.1.1 backward compatibility code from share protocol, to allow full use of optimisations introduced in 1.1.1
-when CCcam was connecting to a share it kept on connecting on same ip, not very good when a dyndns address was in the config
-ecm request cache didn't work in all situations, caching fixed and improved.
-emm didn't always work on demuxapi systems (e.g. relook, mutant). Fixed.
-WARNING: F: entry syntax changed, check and update your CCcam.cfg; added parameters to allow emusharing and emm, per client

1.1.1
-when a share doesn't work for a certain channel, skip aliases of that share for that channel
(aliases are the same cards shared through different routes, they have equal nodeID_shareID at the end of their line in the output on port 15002)
-ignore '0' providerids on seca cards
-nagra2 emu fix for some providers
-fixed occasional nds emm freeze
-allow multiple L: entries to connect to different cards on the same camd3 server/port
-fixed phoenix on certain comport chipsets
-optimized share protocol (backward compatibility with <1.1.1 guaranteed, warning, will be removed in next release)

1.1.0
-camd3 support, one card per L: line
-support to add downshare limits to F: entries

1.0.0
-first public release
-various smartcards
-various emus
-share2share support (C: and F: entry)
-newcamd support (N: entry)
-radegast support (R: entry)
-all shares are available for clients on a single port (default 12000)
-emu's can be shared one hop down only
-cards can be shared multiple hops down
-each CCcam node has a unique nodeid
-routes to a card are given with nodelists
-when a card is reachable through multiple routes, each unique route will be available as individual share
-shares with nodeid 'abc' in the routelist are never sent to client with nodeid 'abc', to avoid route loops
-watch your shares, including full routelist, on port 15002
-start with -h to view available commandline options
-syslog support, start with -v for more verbosity
-start with -d to run in foreground, and log to console instead of syslog
-inserted cards (in either available reader) start working right away
-all used config and key files are re-read on change, never need to restart CCcam

Te vinden bij Huts

Dan ben ik eens benieuwd of het C+ en andere paketten die er eerst niet mee werkten er nu wel mee werken in de radegast mode.

@ BT,

Heb het net nog even uitgetest, probleem om te connecten met radegastservers volgens mij nog niet opgelost, premiere via radegast o.k., maar dat was met de vorige versie ook al, sexview en mct wil nog steeds niet lukken. Zo, nu genoeg getest, koffers staan gepakt, eerst op vakantie, tot over twee weken.

Boets.

Ah, kijk, bedankt voor het testen Boets, hoef ik dat niet meer te doen.:)

En prettige vakantie, zal overigens iets langer worden want ik ben straks ook even weg dus als jij terug bent, ben ik nog niet terug.:biggrin:

Stelletje prutsers,

Die cam loopt als een speer met Ragegastservers, je zult vast wel iets fout doen..hehehe

Succes ermee!

Ja droom maar verder Twilight, het gaan om client mode niet als servermode.
De vorige keer riep je exact hetzelfde, toen plaatste ik nog een config erbij met het verzoek me er dan maar eens op te wijzen wat ik fout deed.
Daar had je dus ook geen antwoord op want ik deed niets fout. Wie is er dan de prutser? Degene die maar iets roept (jij in dit geval) of meerdere mensen met hetzelde probleem die het wel goed doen, maar het werkt gewoon niet?

Dus in Twilightsinterklazen geloven we hier niet meer.:)

oke, BT

Jammer dat het bij jou dan niet werkt, ik kan hier met davinci 8, en cccam1.2.1 gewoon een radegastserver met c+ kijken.

Heb er verder ook helemaal niks opstaan, tis een kale image, met alleen cccam 1.2.1 erop.

GR Fred.

ik zie dat het sommige wel lukt echter ik krijg het niet voor elkaar ik wil een radegast en newcam server aan roepen om bij hun te sharen ,nl met radegast doet i niet dus als het jullie wel is gelukt doe me een plezier stuur me of plaats die ccam.cfg even waar het wel mee zou werken bedankt gr jaap

@Twilight, ik geloof je best, ik bestrijd ook niet dat jij het draaien hebt, misschien heeft het wel iets met de firmware te maken.
Ik wil ook niemand graag afvallen, alleen je reply werkte wat irriterend.

Feit is namelijk dat je ons prutsers noemde en ook tot 2x toe (1x in een ander topic) schreef dat we "wel iets fout" zouden hebben gedaan.
Kan best, maar onze (of in elk geval mijn) vraag is dan om eens de config van jou met die van mij te vergelijken.

In dit topic:
http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=29020
staan diverse configs. Ook staat daar een config van mij, met waardes die ik uitgeprobeerd hebt. Daar is gemakkelijk aan te zien of ik vergeleken met jouw config iets fout heb gedaan. Mijns inziens niet.
Zonee, is het niet terecht ons prutsers te noemen. Zoja, dan hadden we graag geweten wat, eenvoudig toch? :)

Jaap, Phantom_NL en Boets zijn daar ook allemaal nieuwsgierig naar.

Doch zoals gezegd, het kan best ook aan een incompatibiliteit met de firmware liggen. Als jij echter kunt bevestigen dat er niets fout zit in de config, dan hebben we daar meer zekerheid over omdat het bij jou wel werkt.
Zeg je niets, dan word het voor ons gewoon bijna ondoenlijk om te zoeken waar het aan ligt.

Dus hopelijk ben je alsnog bereid als je tijd hebt jouw config even te vergelijken met die van mij of anderen die daar in genoemde thread gepost zijn.

twilight zei:

Hallo twilight.

Waarom reageer je nou zo??

Er zijn meer mensen waarbij het niet werkt,bij mij ook niet.

Daar kan ik boos over worden,of ik leg me daar bij neer.

Het is voor ons ook maar een hobby.

Waarom het bij de 1 wel werkt en bij de ander niet weet ik niet helaas.

Laten we het gezellig houden en door gaan met de hobby.

Groetjes sat4ever.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan