A
alf
hallo all.
ik probeer mijn magic weer leven in te blazen.
hij herkent namelijk mijn seca 2 card niet meer , of zo iets.
wat ik ook probeer , kan er mr van maken met de cas interface plus , krijg ikde melding INSERT CARD of NOW CARD INSERTET.
het lukt me niet om hem via een normale compoort te proggen , wil hem niet connecten met module.
ik heb 2 magicproggers en 2 seriele kabels waarvan 1 nieuw ( 9 pins ) maar het lukt niet
compoort instelling zijn correct 115200 / 8 / x on x off. compoort op 1 , heb maar 1compoort
waar kan het aan liggen , zullen de beide magicproggers kapot zijn ???
hoe kan ik dat trouwens controleren,groene ledje gaat wel branden , totdat ik ga connecten.
dan de melding "can not connect to module ".
denk dat ik ook op de satdag verschijn ,zijn er daar misschien hulptroepen.
van magic naar mr proggen gaat goed maar krijg dan niet de canal+ card aan de gang op module (compleet betaald abbo )
bvd alf
ik probeer mijn magic weer leven in te blazen.
hij herkent namelijk mijn seca 2 card niet meer , of zo iets.
wat ik ook probeer , kan er mr van maken met de cas interface plus , krijg ikde melding INSERT CARD of NOW CARD INSERTET.
het lukt me niet om hem via een normale compoort te proggen , wil hem niet connecten met module.
ik heb 2 magicproggers en 2 seriele kabels waarvan 1 nieuw ( 9 pins ) maar het lukt niet
compoort instelling zijn correct 115200 / 8 / x on x off. compoort op 1 , heb maar 1compoort
waar kan het aan liggen , zullen de beide magicproggers kapot zijn ???
hoe kan ik dat trouwens controleren,groene ledje gaat wel branden , totdat ik ga connecten.
dan de melding "can not connect to module ".
denk dat ik ook op de satdag verschijn ,zijn er daar misschien hulptroepen.
van magic naar mr proggen gaat goed maar krijg dan niet de canal+ card aan de gang op module (compleet betaald abbo )
bvd alf