Nieuw hier

henkschenk

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Geachte forumleden.

Iemand heeft me verteld dat ik mijn dm800 hd pvr moest upgrade van 2009 (nw image)

ik heb al wat nw files klaar staan en ook geprobeerd te Flashen(??????) maar niets doet het niet.

Upgrade vanaf de dm 800 geprobeerd maar dan gaat hij gelijk updaten en zeg dat hij niets kan vinden ik ook niet instellen dat hij op het internet moet zoeken.

Ik ben al uren bezig maar geen enkel resultaat.

Hoe moet ik te werk gaan.

bvd
Henk

:[

Nabilosat Enigma2 Black Hole v0.7

Welkom op het forum!

Omdat je al een oude image hebt en ze bij dream niet stil hebben gezeten om de clone boxen buitenspel te zetten hebben ze geregeld de bootloader geupdated. Jou bootloader is inmiddels al verouderd zodat deze niet meer werkt met de huidige images. Je moet dus eerst je bootloader updaten zodat je de laatste images kunt laden in je ontvanger. Hier vindt je een goede uitleg hoe te werk gaan. http://www.detransponder.nl/downloads/specials/fix bootloader Dreambox voor OPENPLi.pdf

17:44:58 box type: DM800
17:55:45 Calculating checksum...
17:55:46 Uploading file to box...
19:20:04 box is flashing from its memory...
19:20:06 Flashing failed (!!! 010 INVALID IMAGE (OR OLD VERSION)), box will be unusable now!!

dit krijg trelkens te zien wat gaat er fout , kunt u mij hiermee helpen

wat is het voor een DM800 Een originele Dreambox of een Chinese clone?

En welke image probeer je erin te zetten?

En doet de dreambox het nog?

DreamUP (V1.3.3.9) geinstalleerd op drb via rs232 port

flahsen Ozon en ook Openli geprobeerd

box doet nog

the matrix;228162 zei:
Clone of originele dm800

waar kan ik dat vinden dreambox in een winkel gekocht, hoe zie ik het verschil

henk:o

aan het prijskaartje

een clone kost ca 200 euro een originele dreambox kost ruim 450 euro

Dan is dit een originele 425 voor betaald en ik vond originele stickers onder op de box

oke dan moeten alle images werken die specifiek zijn voor jouw ontvanger dus DM800HD of heb je de 800HD SE
Hoe probeer je de image erin te zetten.?
Ik doe het zo....
1) reciever uitzetten,
2) aan de voorkant de rechtsonder de knop ingedrukt houden tijdens aanzetten en vasthouden totdat er stop op het display komt te staan
3) open internet explorer en type je IP adres vande receiver in bv http://192.168.1.20
(het ip adres verschijnt op op het kleine display tijdens 2.
Vervolgens kies je upgrade software en je kiest de image die erin moet.

de image wordt geupload naar de receiver en is het even wachten rebooten na instaal aanvinken en dan even duimen.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan