Nieuw Portaal

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
65
Punten
48
Leeftijd
122
We zijn bezig met een nieuw portaal.
Het is nog niet helemaal functioneel en zoals we het willen hebben, toch hebben we het resultaat wat we nu hebben alvast ge?nstalleerd. Zo werkt Duckstad FM nog niet.

Klik hier

Wat vinden jullie ervan ?

hmmm ziet er aardig uit alleen ik kom niet zonder kleerscheuren door mijn popupkiller.

Klopt, zo gauw je door het portaal heen bent en een keuze moet maken komt de popup killer in actie.
Ben even gaan kijken wat het probleem is en de volgende foutmelding duikt op:

"Ups width is to large for image 36" en die melding popt ie dus up voor elke image. Als je die meldingen eenmaal allemaal weggeklikt hebt krijg je "start overflow at line 0" of iets in die geest en dan pas gaat ie door.
Voutje dus nog.:)

Ziet er hardstikke mooi uit ... en ik heb nergens last van hoor,niks geen pop ups en andere ellende ...mooi !

Cya ...

pop up is heeeeeeeeeeel wat anders dan een popup killer maat.

Een popupkiller houdt "ongewenste nieuwe pagina's" tegen.

Dat jij nergens last van hebt komt omdat jij vermoedelijk geen popupkiller hebt geinstalleerd.

Trouwens mijn popupkiller kan ik "tijdelijk" deactiveren door de CTRL toets in te drukken .

hmmz hij geeft een pagina-fout aan bij het akkoord/niet akkoord gedeelte.
En ik zie de mouse-pointer ook niet (java klokje bedoel ik)

Maar voor de rest ziet het er erg mooi uit hoor, grote verbetering

Chique!!! Maar dan ook "tr?s chique", die opening.
Maar waarom ik in het downloadgebied ik plotseling onbekend ben (naam en wachtwoord) is mij een raadsel.
Keep goiing!

@mardix: op de download even opnieuw registreren...

We worden verwend echt wel ziet er prima uit alleen op een resolutie van 800x600 krijg je niet alles in beeld.
Maar op 1024x768 gaat dat prima kan alleen maar zeggen het board ziet er heel erg mooi uit met dat portaal.

Tja jammer nog geen duckstad fm maar ook dat zal wel goed komen denk ik zo.

gr,

Thewizzard

Ziet er heel goed uit.
Ik moet dus ook vanwege de popup killer wel even de CTRL toets ingedrukt houden, maar als je dat eenmaal weet is het dacht geen moeite :)
Nu nog even Duckstad FM en dan kan DjWizz ook weer aan de slag :)

Suc6 Big-Henk

@elenbee:
pop up is heeeeeeeeeeel wat anders dan een popup killer maat.
Nou zo heeeeel anders is het niet, het een is zelfs nauw verweven met het andere.
Een popup killers is niet ontworpen om ongewenste pagina's tegen te houden maar om pop up's tegen te houden, veelal reklame balkjes en andere irri reklame.
Dat er nadien ook veel sites gebruik gingen maken van complete pagina's als popup is een tweede.:)

Overigens betrof het hier bij Duck wel degelijk popups, namelijk die popups met de foutmelding.:)

Inmiddels zijn de foutmeldingen verdwenen, wel is het nog nodig om met ctrl even die popupkiller tijdelijk uit te schakelen bij het maken van een keuze maar dat zal wel komen omdat de keuze middels een nieuwe pagina opgeroepen word en da's niet zo'n probleem verder.

Ziet er prachtig uit!

Ja ziet er zeer goed uit.Ook als je niet akkoord gaat kom je altijd nog mij K3 terecht ha.

Originally posted by The Wizzard
We worden verwend echt wel ziet er prima uit alleen op een resolutie van 800x600 krijg je niet alles in beeld.
Maar op 1024x768 gaat dat prima kan alleen maar zeggen het board ziet er heel erg mooi uit met dat portaal.

Nu is het perfect ik heb nu ook geen probleem meer op me laptop en ik denk dat er wel meer mensen zijn die nu alles kunnen zien
Perfect ik zou zeggen Hulde aan de bouwer van het nieuwe Portaal.

gr,

Thewizzard

Klasse jongens,, zijn weer lekker bezig geweest vannacht of vanmorgen vroeg want ook ik heb nu weer een perfect plaatje en zie weer alles op mijn scherm.

Complimenten aan de maker van dit portaal.

ff schrikken van wat is dit nu weer een vreemde eend?
Maar nee dezelfde eend met een nieuw portal jasje die er heel goed uitziet en snel is en jippie de downloads is er weer.

zou er ook een link pagina kunnen komen ?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan