Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat is toch handig? Dan gaat het altijd goed en hoef je niet meer te letten op de kleur van het draad.De vorige bewoner was ook een beetje kleuren bijziend. Had een voorkeur voor blauw.
Die werd voor alle functies gebruikt.
Volgens de specificaties:Mits natuurlijk goed geluid.
Tja wat zijn grote vermogens? En was is nodig? Ik denk dat dit met name aan de kwaliteit van de speakers ligt.Grote vermogens heb je nodig in zalen waar het geluid verstrooid word, niet in een huiskamer.
Dat blijft 44 watt.44watt opgenomen vermogen uit een voeding op 230volt is ...nou reken maar uit.
Jij kom ook wel eens op Tweakers zie ikluidsprekerkabels die bij maanlicht door elfjes wordt gesmeed
receiver SR5023 cd speler CD6002 Paradigm monitor 7 (staat op de factuur)typenummer van jouw Marantz?
Die is al wat ouder zie ik. De huidige modellen zijn zo goed als allemaal voorzien van de HEOS app, waarmee ook internetradio (via Tinein) ontvangen kan worden.receiver SR5023
Het punt is dat speakers geen vermogen hebben maar een opgegeven belastbaarheid. En die belastbaarheid kan voor pieken gelden of juist voor langdurige belasting.Ik had hier vroeger 60 of 80 watt Jamo speakers staan, daar kwam mooi geluid uit
Ik heb jaren geleden een Rockford Fosgate versterker in mijn auto gehad met een opgegeven vermogen van 800 watt (2X 400 watt @ 4 ohm of 1X 800 watt gebrugd mono) RMS, waarbij 2 18" subwoofers van Rockford Fosgate werden aangedreven. Ik heb mijn set eens door laten meten en kwam uit op een spl van 142,6 db @ 50hz. En een geleverde vermogen van 946 watt, waarbij het echte vermogen uit de uitgang van de versterker dus is gemeten.Dus al die bla bla over vermogen, gooi het maar in de prullenbak