Nieuw virus DOOM

O

outlawbiker

Jongens sorry dat ik m ff hier plaats.
Maar ja , je hebt ook internet en email per sateliet dus is dit topic eigenlijk stiekum toch sateliet related.

Nieuw email virus.
Doom virus.
Zeer agressief.
Programma om dit te verwijderen heb ik gevonden op Toecutter.
Mocht iemand onverhoopt toch dit virus oplopen..stuur dan ff een pm. met je emailadres als je de juiste software niet kan vinden om het op te lossen.
Ik stuur je dan de file toe,helemaal gratis.

Groeten..Outlawbiker

Dat is een beetje onzin Outlawbiker en dat weet je ook want er staat ook duidelijk dat off-topic voor niet-sat gerelateerde dingen is.

Daarom wederom verplaatst naar het JUISTE topic, begin zoiets er volgende keer a.u.b. meteen in.
Alvast bedankt!

Naast alle interessante postings wordt een beetje humor ook al niet meer gewardeerd.
Je kan wel degelijk internetten per sateliet en daarom is letterlijk gezien deze posting ook sateliet related.
Of wil jij mij vertellen dat als je per sateliet internet je per definitie GEEN virussen binnen krijgt ?
Voor mij einde discussie.
Ik zal wel weer gewoon op de Balkenende manier gaan posten...saai en doorsnee.
Of beter...ik waarschuw gewoon helemaal niet meer voor eea..

:finger1:

Sorry, ik ben ook wel in voor een lolletje maar ik zie de humor hier niet van in.

Dat je nu zegt dat je ook kunt internetten via satelliet en daarom satelliet gerelateerd is vind ik ver gezocht.
Daarnaast had ie dan in het satellietforum moeten staan (duckforum) en niet in off-topic , waar bij staat dat het bedoelt is voor NIET-satelliet gerelateerde zaken.
Daarnaast heeft het niets met satelliet te maken maar met de pc het gaat immers om pc infecties en niet om satelliet infecties.

Als jij dat saai noemt dan is dat jouw conclusie, wij proberen er struktuur in te krijgen.

Je kan wel degelijk internetten per sateliet en daarom is letterlijk gezien deze posting ook sateliet related.
Onzin. Virussen zijn pc gerelateerd hebben met pc te maken, en of je die pc nu op de kabel of op de satelliet hangt, dat maakt daarbij niets uit, het gaat om de pc.
Of het moet al gebeuren dat er virussen voor je satellietontvanger uitgevonden worden, maar dat is tot op dit moment nog niet het geval.
Als men het op die manier gaat uitleggen kun je wel zo'n beetje alles satelliet gerelateerd maken, zo werkt dat niet.

Als je daaruit de conclusie trekt dat je vind dat je geen waarschuwingen meer moet plaatsen moet je dat zelf weten.
Het is overbekend dat de mensen moeten zorgen dat hun virusscanner up2date is en als ze dat niet doen dan is het misschien eens verstandig om ze daar op de harde manier achter te laten komen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan