nieuw

R

raytech

Probeer 5g eens. Staat niet op mijn site maar op een collega messageboard.
RayTec

Kan iemand mij hier aan helpen

bij voorbaat dank

Gerrit

ga hem vannavond wel ff testen,

maar is ie gevult met emu/kana.. heb namelijk geen service c.

vr gr TP (o)(o)

Ik hoor heel goede dingen over HDL 4.34 ;) Kanalenlijst en emu zitten al vol sinds gister.

zal ff gaan zoeken.....
alvast bedankt voor al het werk aan de nieuwe firms..

(y)

Grrr! Weer die klote tijd verkeerd!! Waarom hoor ik daar niets over?
Ik had effe tijd om de laatste lexfiles fw erin te zetten. Ziet er verder prima uit, maar helaas, de tijd!
Na installatie stond de tijd en tijdsaanduiding goed, en in menu 4-1-b stond hij op 0-GMT. Bij +1 staat (zomer) en +2 (winter). Dit moet juist omgekeerd zijn. Normaal (winter-tijd) = UTC(GMT)+1 en zomertijd =UTC+2 (klok een uur vooruit). Zet ik hem op +1 dan staat de tijd 1 uur te ver, en zet ik hem op +2, 2 uur te ver. Waarom snappen ze dit nou nooit?
Je moet voor wintertijd dus 0 GMT instellen en voor zomertijd +1, dan staat het dus weer goed!
Wat me verder opviel was, dat je zeer snel een kanaal nummer moet invoeren met de ab want anders verspringt hij voordat je klaar bent. Dit vind ik wel vervelend.
Verder lijkt een en ander goed te funktioneren. De ballonnen vliegen je als het ware om de oren!
Verders moet ik nog uitzoeken.
Grtz.

Geachte luisteraars!
Tot nu toe lijkt deze fw vrij stabiel te zijn, nog geen vastlopers gehad. Wel sprong hij een enkele keer spontaan naar standby. Hoe dat kwam weet ik nog niet. Nog iemand gehad?
Wel mis ik de 0 als jump button, of is daar iets anders voor?
De kanalenlijst is prima voor astra/hotbird, met een enkel foutje erin. Maar dat is met de ab snel goed te zetten.
Echter zoek ik ook een lijst met meerdere sats. Weet of heeft iemand een recente bv astra/hotbird/sirius/hispa/astra2 lijst? Dan ben ik zeer erkentelijk!
Grtz.

Nog iets. Ik weet niet of het reeds besproken is. Zo ja, dan voor degenen die het niet wisten.
Ik heb bij de philips receiver ook een philips gewone tv. Ik zet dan steeds in het menu 4-2 het beeldformaat op 16/9. Dan springt de philips tv automatisch bij 4/3 uitzendingen beeldvullend op 4/3, en bij (breedbeeld) 16/9 beeldvullend van links naar rechts op breedbeeld. Wel met boven en onder zwarte strepen (dat kan niet anders). Zet ik hem in het menu echter op 4/3 dan geeft hij altijd beelvullend beeld, echter valt er bij breedbeeld uitzendingen links en rechts een stuk weg.
Het is dus maar wat je wil. Ik prefereer het eerste.
Grtz.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan