Nieuw

V

Vin

Beste mensen,

Ik ben nieuw hier en zou graag wat dingen willen weten over satelliets.

Ik heb gehoord dat je codes hebt om via een satelliet te kunnen kijken, zonder dat je een abo nodig hebt.

Kan iemand mij vertellen hoe dit moet? Weet dat je een PCMCIA slot en kaart nodig hebt, maar verder weet ik er nog niks van.

Kan iemand mij hier mee helpen.

Alvast bedankt!!

Beste Vin, welkom op het satellite FUN board !

Je hebt je zojuist ingeschreven als lid van het board zodat je hier berichten kunt plaatsen.

Daarmee heb je je akkoord verklaard met onze regels.

Nu begin je je vragen met 1 van de belangrijkste niet toegestane vraag, namelijk je vraagt om codes zodat je kunt kijken zonder abonnement.

Behalve dat je daarmee onze regels overtreedt, vraag je ook naar een handleiding een misdrijf te begaan.

Een misdrijf telt zwaarder dan een overtreding en kan je (en degenen die je erbij helpen) dus op een gevangenisstraf komen te staan.

Ik ga er maar van uit dat je je vraag een beetje ongelukkig hebt gesteld en eigenlijk iets anders bedoelt.

Je krijgt dus de mogelijkheid de vraag te stellen die je eigenlijk wilde stellen.

Dit is wel de enige waarschuwing die je krijgt betreffende dit specifieke onderwerp.

Beste Vin, welkom op het satellite FUN board !
Je hebt je zojuist ingeschreven als lid van het board zodat je hier berichten kunt plaatsen.

Daarmee heb je je akkoord verklaard met onze regels.

Nu begin je je vragen met 1 van de belangrijkste niet toegestane vraag, namelijk je vraagt om codes zodat je kunt kijken zonder abonnement.

Behalve dat je daarmee onze regels overtreedt, vraag je ook naar een handleiding een misdrijf te begaan.

Een misdrijf telt zwaarder dan een overtreding en kan je (en degenen die je erbij helpen) dus op een gevangenisstraf komen te staan.

Ik ga er maar van uit dat je je vraag een beetje ongelukkig hebt gesteld en eigenlijk iets anders bedoelt.

Je krijgt dus de mogelijkheid de vraag te stellen die je eigenlijk wilde stellen.

Dit is wel de enige waarschuwing die je krijgt betreffende dit specifieke onderwerp.
Oke sorry, wat heb je allemaal nodig om een goed satelliet systeem te hebben(minimale grote van een schotel?)?

OK dat is wel een andere vraag maar waarschijnlijk kan niemand er iets mee.

Om welke sateliet(en) gaat het???

Volgens mij ben je niet echt geintresseerd in sateliet ontvangst maar wil je weten hoe het werkt.

Nou ik zal een tipje van de sluier oplichten er zijn een paar providers die hun codering niet helemaal op orde hebben maar wat moet je er mee als dat een Roemeense provider is en door de codes die op het internet te vinden zijn een aantal zenders te kunnen bekijken op een sateliet die je vaak niet kan ontvangen.

OK er is een Duitse provider die ook een lekje heeft zitten in de codering en waarschijnlijk het geld niet heeft om er definitief een einde aan te maken en die kanalen zijn met een beetje hobbywerk dus te zien.

Maar dat je er altijd een PCMCIA slot met kaart voor nodig hebt klopt dus niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan