Nieuwe Dreamboxsettings online. Mega Update!!!!!

Het laat zich weer mooi aanhoren @Pet123, maar ik krijg het hier met Gemini nog steeds niet voor elkaar om er jou settings in te zetten. :confused:

Tja er gaat niks boven het Hollands produkt Pli want daar werkt het perfect.

Moet je de lijst er maar even in zetten met DreamBoxEdit.

Yep daar werkt het perfect mee en staat er dan ook weer in,, wel weer effe wat veranderingetjes doorgevoerd zoals ik ze zelf wil hebben maar in grote lijnen gebruik ik hem zoals jij hem weer gemaakt heb Pet123

Weerrrrrrrrr bedankt vriend :)

freggel1 zei:
ik krijg het hier met Gemini nog steeds niet voor elkaar om er jou settings in te zetten. :confused:

Hier werkt het nochthans perfect met Gemini en dreamboxedit
ergens doe je iets verkeerd , maar wat?

Ik krijg iets vreemds: Na het erin zetten van de nieuwe settings, is het canalplus pakket, het belgische en het adultpakket nergens meer te vinden? (Removed service staat er)

Wat gaat hier fout?

Als ik er Joske terug in zet dan heb ik die pakketten wel, maar die is niet meer up to date...

@freggel: we weten wel hoe je het mogelijk op kunt lossen.
We nemen aan dat je een settinglist editor gebruikt om de settings te veranderen en ook om de settings te uploaden naar je db.

In dat geval ga na welke bestanden tijdens zijn upload worden verstuurd (b.v. door de bestanden van de settinglist op je HD te lokaliseren). Als je weet welke het zijn dan op je dreambox die bestanden met dezelfde naam in /var/tuxbox/config/enigma verwijderen. Je verwijdert dan de huidige settingsbestanden op je DB. Daarnaast niet vergeten in /var/etc/satellites.xml te verwijderen. Je DB is dan helemaal schoon v.w.b. de settingsbestanden. Daarna met je settingseditor de settingbestanden weer uploaden naar je DB. Gevolgd door een herladen van je DB of een herstart.

Dan zou alles weer zijn zoals voorheen.

Ik zal het eens gaan proberen, want via Gemini downloaden gaat ook al niet, dan missen die providers ook...

Ik denk dat het hier aan mijn Geminiversie gaat liggen, maar tijd zal het leren, ik zal eens wat gaan proberen.

Daar betrap ik mezelf nou op, dat ik dit niet goed deed! :stupid:

Settingslijst zit erin, ik dacht heel de tijd nadat ik Send files to dreambox, de dream moest herstarten, maar ik moest blijkbaar: Reload settings on dreambox aanklikken.... ( Met dreamboxedit)

En nu zit de lijst er wel in, nou kan ik eindelijk zeggen dat hij er goed uit ziet, hier en daar zelf nog wat aanpassen, maar hij is weer op en top... Thanks pet123.

Kan ik eindelijk eens gaan zien wat het belgische pakket te bieden heeft. :biggrin:

hehehehe ja dat klopt Freggel,, die fout heb ik in het verleden ook gemaakt,, maar kreeg toen ook antwoord van Pet123 dat ik of de dream eerst moet restarten en dan de settingslijst erin of het inderdaad te doen met DreamBoxEdit en reload settings :)

En dat herstarten van de Dream dat geeft dus niet het gewenste, althans niet bij mij.

Afijn ik heb weer wat bijgeleerd, volgende keer gaat dit dus zonder problemen.

Als je een restart doet voordat je nieuwe settings gaat laden dan duurt het relood commando niet zolang na het laden van de nieuwe settingslijst.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan