Nieuwe energietarieven

boets

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
343
Punten
83
Leeftijd
64
Hi,

Begint nu toch echt allemaal een beetje eng te worden in ons landje. Kreeg net mijn nieuwe tarieven binnen die ingingen per 1 juli j.l. Alleen het gas al gaat inclusief de energiebelasting bijna 20 eurocent per m3 omhoog. Jongens, het moet allemaal niet gekker worden. Ik ben in de gelukkige positie dat ik ook nog een houtkachel heb en in een bos woon. Maar ik zeg jullie toch als dit zo doorgaat, staat er over 5 jaar hier geen boom meer, dan woon ik toch echt op de "heide". Wat een malloten zeg.

B.

En we blijven trouw betalen... Maar ik snap niet waar jij je zorgen om maakt hoor?

Het is toch best gezellig in een hutje op de hei. :biggrin:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=zBzClrGGV-k]De Alpenzusjes - Hutje Op De Hei (Officiële Video) - YouTube[/ame]

Ondanks de (leuke) Alpenzusjes heeft Boets wel gelijk.

Heb ik al een goedkope deal kunnen sluiten, gaan we nog behoorlijk veel hoger uitkomen vanwege die energiebelasting. Het was wel al aangekondigt.
Dus ik heb mijn voorschoet flink omhoog laten schroeven.:(

Hi Tijger,

"Goedkope deal", die bestaan hier niet meer hoor. Wordt gewoon echt te gek in dit k*tland, straks btw ook naar 21 % (leven wordt dan gewoon 2% duurder h?), plannen voor vleestax (+20%), eigen risico zorgverzekering volgend jaar flink omhoog. Lekker hoor, kijken wat ze hierna weer bedenken. Ben trots dat ik nederlander ben, maar niet heus. Ga nu zelf maar ??ns kijken hoe ik ze terug kan naaien, vuil tuig dat het is. Ahhh een zeer boze Boets.

B.

Tja het leven gaat niet over rozen. Met al die prijsstijgingen ga ik ipv 5 keer per jaar op vakantie nu nog maar 4 keer en dat is een inlevering van 20%

@ Matrix,

Goed dat je het zo luchtig opvat, ja toch. Maar ze stelen toch mooi ??n vakantie van jou:biggrin::biggrin: Ach en anders geef je dit jaar toch gewoon 5000 eurootjes minder aan ontwikkelinkshulp ofzo, kan je alsnog 5 keer op vakantie. :biggrin::biggrin::biggrin:

B.

@Boets, je hebt h?lemaal gelijk wat die verrekte prijsstijgingen betreft, ik wordt er hier ook niet goed van! Hier hebben we voornamelijk last van verhogingen in de zorg.

Maar hoe we ze een oor aan kunnen naaien: we kunnen wat met de bosrand bij jou. ;)

neeej niet bezuinigen op ontwikkelingshulp want van iedere euro komen er 10 voor terug.

Met zijn allen gewoon de auto laten staan , maar dan ook echt laten staan.
Geen alcohol meer drinken en ophouden met roken. Moet je eens kijken wat er gebeurd.

freggel1;223395 zei:
@Boets, je hebt h?lemaal gelijk wat die verrekte prijsstijgingen

Maar hoe we ze een oor aan kunnen naaien: we kunnen wat met de bosrand bij jou. ;)

Hoezo welke Bosrand, die is hij aan het opstoken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan