Nieuwe firmware Samsung SPVR-801 CI ???

B

Bas Kremer

Help, ik zoek nieuwe firmware voor een Samsung SPVR-801 CI.

Deze blijkt door Samsung niet meer ondersteunt te worden. De identieke Topfield 4000 twintuner heeft echter een andere loader en daar door wordt de nieuwe firmware niet geaccepteerd.

Door mijn verouderde firmware werken een groot aantal zenders niet meer. Verder een geweldig apparaat.

Wie heeft een idee waar ik actuele firmware kan krijgen? Kan nu de helft van de gangbare zenders niet meer kijken.

groet,

Bas

Van nieuwe firmware weet ik niets maar dat bepaalde kanalen het niet meer doen daar staat de oplossing op de site van CDS,

Geen ontvangst op RTL-zenders Topfield 4000, Samsung 801 en Adimo Jazz (bericht aangepast op 24-01-2007 08:52)

Op dinsdag 23 januari vinden er werkzaamheden plaatsvinden op transponder 97.

Hierdoor is het mogelijk dat bezitters van een Topfield 4000, Samsung 801 en Adimo Jazz geen ontvangst hebben van o.a. RTL4, RTL5 en RTL7.

Dit probleem kan eenvoudig verholpen worden door deze satellietontvangers opnieuw de kanalen te laten inladen. Hoe u opnieuw kanalen in uw satellietontvanger inlaadt, leest u in de gebruiksaanwijzing van uw satellietontvanger. Maar u kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw dealer.

Bron:http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=394

Als het op deze manier nog niet lukt dan verwijder de kanalen waar het om gaat en lees later opnieuw in.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan