nieuwe nederl. tv zender op astra

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
113
Punten
63
Leeftijd
63
hoi,

vanaf 15 september begint een nieuwe nederlandstalig comerciel tv kanaal via de astra 19,2 oost.

het brengt voornamelijk films, muziek en kleinere sporten.

de naam wordt op 10 september in amsterdam bekend gemaakt.

Volgens mij werk jij toch ergens speciaals dat je dat al weet. :biggrin:

Maar het is altijd leuk een insider te hebben en zeker iemand als jij die regelmatig leuke nieuwtjes brengt.

Ben reuze benieuwd wat het gaat worden, een gevarieerde zender met films kunnen we altijd gebruiken. Hopelijk bedoelen ze met "kleine sporten" ook dingen zoals biljarten en snooker want er is geen enkele NL zender die daar momenteel aandacht aan besteed eigenlijk.

hoi,

de zender is met een info dia te zien via de 12610v 5/6 22000 onder de naam testing tv.

dit is een ses transponder dus geen onderdeel van canal digital.

zie ook de telegraaf van donderdag j.l.

meer info wordt verwacht op het IBC congres vandaag in de rai in amsterdam.

Ah leuk, gaan we die er in elk geval even bij zetten. Ben reuze benieuwd.

Maar toch bedankt voor de info!

hoi,

de uplink vindt plaats via de astra 3 op 23,5 oost.

12697 v 3/4 3253.

gisteravond was een promo te zien.

hoi,

de start is uitgesteld tot 20 september.

Oh ik dacht net dat de start van het nieuwe Europese station uitgesteld was tot 20 september.

Maar het maakt niet uit. Gisteren ben ik er eindelijk eens naar op zoek geweest en uiteindelijk gevonden. Eerst was er een vrouw op in pyama die wat oefeningen deed, waarschijnlijk een Japanse gevechtssport (siku?) en later op de avond was er zelfs muziek op die zenders.

Daarna een testbeeld met een heel irritante pieptoon die je wel eens bij zenders met testbeeld hoort, maar deze was volgens mij iets hoger dan normaal.

Hoe dan ook, we zien uit naar het begin van de uitzendingen.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan