nieuwe nederlandse zender ???

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Er komt vanaf 15 sept. een nieuwe nederlandse zender bij !!

Dat is " Clear TV " die gaat uitzenden op
Astra 19,2 Transponder 112, 12.610,50 MHz
voorlopig FTA

Jaja. En dit krijg je als je doorklikt:
  • Broken Link!
    Missing: http://www.ses-astra.com/press-info/news/press-releases/04/www.cleartelevision.com
En echt Nederlands vind ik de uitzendingen ook niet. Met een paar ondertitels had het al een stuk gescheeld. Ik denk niet dat het nog iets gaat worden.

Tja dat krijg je als waarschijnlijk ondeskundig doorgelinked word.
Met de rechtstreekse link http://www.cleartelevision.com/ kom je wel gewoon op hun website terecht.

Ik heb van deze zender overigens nog niets gezien behalve een paar dieren die ik tijdens het snel langs zappen even zag toen me inviel dat deze zender ook nog bestond.

Maarreh... Kerstkonijn, waarom nu opeens die reactie op een bericht van 3 maanden geleden?

Tja, ik heb tot nu toe steeds hoop gehad dat het een Nederlandse zender zou worden. En die hoop daalt net zo snel als dat ik mijn overlevingskansen inschat.
Originally posted by Black Tiger
Maarreh... Kerstkonijn, waarom nu opeens die reactie op een bericht van 3 maanden geleden?
Misschien had ik de postingdate 9-12 met 12-9 verward? Poe hee, nog net een matig excuus weten te verzinnen. ;)

Nu de echte reden:
Ik ben sinds kort weer naar die zender aan het kijken. En het leek mij beter om op een bestaand draadje te reageren. Ik ontdekte dat sinds kort dat linkje niet meer werkt. Mogelijk dat Ses-Astra de kansen voor ClearTV ook niet bijster hoog meer inschat.

Ik kan me vergissen hoor.
Maar ik meen dat ze de eerste 2 maanden (dik) continu wat flitsen van hun beoogde programma uitzonden, aangevuld met wat ze eigenlijk wilden bereiken.
En das dan dat ze voor alle bevolkingsgroepen in europa van alle bevolkingsgroepen in europa willen uitzenden.
Ze beloofden inderdaad ondertitels, en die zijn af en toe ook aanwezig.
Maar nederlandse ondertitels heb ik nog niet gezien, wel engelse.
Ook zie ik er beelden van aziaten en russen (of iets die richting op) die in west europa woonachtig zijn.
En beelden van die gebieden die gericht zijn op deze mensen woonachtig in west europa.
Wat dat betreft doen ze dus volgens mij redelijk wat ze beloofden.
Het valt me wel op dat de programma's een bepaalde russische insteek hebben (die mij niet zo bevalt).
Maar dat hoeft niet zoveel met de zender te maken te hebben maar kan van een ingekocht programma afhangen.

Al met al is het niet mijn favoriete programma.
Maar ik ben ook niet de doelgroep, en ik kan me best voorstellen dat er best een goed publiek voor een zender met vergelijkbaar format zal zijn.
Ik denk dat men dan nog wel wat groeien mag, maar wat verwacht je van een nieuwe zender he ?
Ik denk dat we met zn allen deze zender eens in de gaten moeten houden en es zien hoe een en ander zich ontwikkelt.

Originally posted by MAS3
Ze beloofden inderdaad ondertitels, en die zijn af en toe ook aanwezig.
Maar nederlandse ondertitels heb ik nog niet gezien, wel engelse.
Ook zie ik er beelden van aziaten en russen (of iets die richting op) die in west europa woonachtig zijn.
Euh, is dat dan niet de meest domme zender die maar te bedenken is?

Deze zender is zover ik weet alleen via de satelliet te ontvangen. Dus met een wok op het dak. Dus voor mensen zonder wok op het dak is het pech, want deze zender voor hun is niet te zien.

En als je wel zo'n wok op het dak hebt, heb je met een fta ontvanger van de Lidl al ruim voldoende in huis om dat soort programma's al te kunnen ontvangen die op deze zender te zien zijn. Dus heb je geen reden om op deze zender te gaan kijken.

Lijkt mij heel helder... Aha, vandaar die naam: ClearTV. Slimme jongens daar! :)

Als ik het zo bekijk schat ik hun kansen ook niet echt hoog in. Nergens zie je er reklame voor, als ik Mas zijn comment zie over wat ze geven, nou dat is dan ook niet bepaald populair.

De plannen die ze hebben maken ook niet echt een snel quite draaiende zender....

Eerlijk gezegd kwam ik hem toevallig tegen laatst in de lijst bij het rondsnuffelen want hier waren we al helemaal vergeten dat ie nog bestond.:)

Heel Toevallig had ik ze onlangs een mailtje gestuurd Tja soms kan ik dat niet laten.

Ik had ze wat gevraagd over de beeld kwaliteit en nog wat andere zaken.

Hieronder hun Reply :

Binnenkort hebben we meer bandbreedte waardoor de kwaliteit van het beeld omhoog
zal gaan.

Onze programmering wordt binnenkort op onze website gepubliceerd en zal ook in
Satellite Magazine komen.

Tevens zijn wij bezig met een invulling voor overdag en zullen er ook meer
promo's komen.

Bedankt voor de interesse in ons kanaal.

Vriendelijke groet,
Clear TV

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan