Nieuwe ontvanger

B

Brainbox

Hallo!

Ik ben op het moment in het bezit van een SAB digitale ontvanger. Prima ding maar..... Ik wil wat anders. Ik hoop dat ik hier een advies kan krijgen. Ik heb natuurlijk wel een wenslijstje>

Moet goede kwaliteit hebben

Moet dezelfde afmetingen hebben als gewone audio apperatuur 43.5 cm breed

Moet met een HD signaal kunnen omgaan (heb ja niet voor niets een HD TV gekocht)

Moet kaartlezer hebben die geschikt is voor een kaart van CanalDigitaal

Moet aansluiting voor digitale audio hebben

Mag HDMI aansluiting hebben

Moet geschikt zijn om z.g. illegale dingen mee uit tevoeren. (uiteraard alleen maar uit interesse)

Qua prijs..... laat ik me verrassen.

Ik hoop dat ik genoeg details gegeven heb om verder geholpen te worden!

Brainbox added 13 Minutes and 7 Seconds later...

Al lezende weet ik nu ook dat het een multicrypt receiver moet zijn!

Laatst bewerkt:
Welkom op het board.

Als de SAB je goed bevalt kun je kijken naar de SAB Ultimate HD is net een goeie week uit zit alles op wat je wenst als je er tenminste andere software in zet .

Standaard een netwerkaansluiting en Newcamd ingebouwd in die andere software.

Wat ik lees zitten er nu nog enkele bugs in maar ze zijn er mee bezig.

Prijs zie ik rond de 230 euro.

Klinkt goed, maar 1 ding wat me stoort aan het apparaat...de breedte is 34 cm ipv 43.5. En dat vind ik jammer want ik wilde het passend bij mijn yamaha versterker hebben! :sniper:

Maar wel bedankt voor de tip natuurlijk!

Ja en voor de rest een paar ontvangers die HD doen en die al dan niet een netwerkaansluiting hebben,

Maxdigitaal 225

Kathrein UFS-910 (verkrijgbaarin zwart en zilverkleur)

Clarke Tech 5000 (zelfde als de Maxdigitaal)

Meer ondeugende ontvangers schieten me zo niet te binnen die geschikt zijn voor HD.

Van de Clarke Tech heb ik al meer gehoord, een collega op het werk noemde dat merk ook vanmorgen. Maar zover ik heb kunnen zien is ook die machine weer kleiner als 43 cm. Maar als dat de enige "grote" maat is, lijkt me de CT wel een goed machine. Moet ik alleen nog ff leren hoe ik het app. van nieuwe software kan voorzien!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan