nieuwe pc

S

skilla

ik heb een nieuwe pc gekocht maar kan mijn dvd s niet afspelen die ik op mijn laptop heb gebrandt op de tv werken ze wel en op de laptop ook,daar had ik arcade op staan en speelde alles en nu met de media player wil het niet iemand hier een oplossing voor heb wel vlc media player gedownload maar het moet toch ook gewoon met de media player kunnen
gr ruud

Ja moet wel kunnen, maar ik heb het zelfde probleem gehad, maar werk gewoon met powerdvd daar heeft windows geen problemen mee, hoe het kom moet je mij ook niet vragen, geef je alleen een oplossing.

tjuus

Omdat Media player van Windows standaard niet over de optie beschikt om DVD's af te spelen.

Originally posted by crazymotha
Omdat Media player van Windows standaard niet over de optie beschikt om DVD's af te spelen.

Is daar dan niet een codec voor te downloaden Crazy Motha?

Want dan kan het toch wel....

Met Mediaplayer10 moet het kunnen. Maar toch is dat niet de beste optie.

Het beste kun je kijken voor PowerDVD of WinDVD.
Wil je iets gratis dan kun je eens op zoek gaan naar DVDxPlayer of VLC media player die schijnt ook goed te zijn.

Wat ook heel goed werkt is de Klite codec ik weet het klinkt allemaal eng en lijkt op kazaa maar de codecs werken prima je moet wel even zoeken want je moet een bestand van 20mb hebben de meeste die je zal vinden zijn zo rond de 8 mb.

Goed zoeken en je vind het wel en dan werkt alles o.a dvd , xvit , divx en nog veel meer

Da's met die DVDxPlayer ook, alles, divx, dvd, skvcd, xvid, die speelt alles af.

Maar die K-lite codecs werken ook goed, die heb ik zelf ook nog altijd ergens er op staan.

Dan zijn er dus 2 echten.:)

Maar ik ben er niet kapot van. Laatst bijv. met een DVD op de pc, die speelde DVDxPlayer prima af want die speelt echt ook gewoon alles zonder benodigde codecs etc, alles zit erin.
Toen ik hem echter onder WinDVD ging afspelen wilde deze niet, en wat bleek? Recordnow Max wenste hem ook niet te branden.
Nero gaf aan dat er iets mis was en of ik het wilde repareren, dat heb ik gedaan en daarna was ie wel te branden.

Dus die alternatieve players kunnen dan wel alles afspelen maar bovenstaand voorbeeldje is dus wel iets waar je effe aan denken mag als je ook branden wilt.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan