Ik zie door de bomen het bos niet meer, en heb ook geen zin (tijd) om me er heel erg diep in te verdiepen.
Mijn huidige PC: Fujitsu Siemens Core 2 Quad (staat op de buitenkant) is me nooit goed bevallen.
Gelukkig rammelt ie nu zo hard, dat zelfs mijn vrouw hem zat is, en ik iets nieuws uit ga zoeken.
Nier gehinderd door enige kennis klik ik wat in de rondte op het www, maar wat moet ik nu kopen?
Het ding staat zowat de hele dag aan, downloaden moet er ook veel en snel gebeuren, de connectie naar het internet is dik in orde met een UPC 64mb aansluiting.
Wat ik wil:
harde schijven met heel veel ruimte voor mijn speelfilms,
fatsoenlijk geluid,
en nooit ergens op hoeven wachten, want ik ben erg ongeduldig
Wie heeft er iets zinnigs over te vertellen, graag in Jip en Janneke taal
Mijn huidige PC: Fujitsu Siemens Core 2 Quad (staat op de buitenkant) is me nooit goed bevallen.
Gelukkig rammelt ie nu zo hard, dat zelfs mijn vrouw hem zat is, en ik iets nieuws uit ga zoeken.
Nier gehinderd door enige kennis klik ik wat in de rondte op het www, maar wat moet ik nu kopen?
Het ding staat zowat de hele dag aan, downloaden moet er ook veel en snel gebeuren, de connectie naar het internet is dik in orde met een UPC 64mb aansluiting.
Wat ik wil:
harde schijven met heel veel ruimte voor mijn speelfilms,
fatsoenlijk geluid,
en nooit ergens op hoeven wachten, want ik ben erg ongeduldig
Wie heeft er iets zinnigs over te vertellen, graag in Jip en Janneke taal