Nieuwe receiver, maar wat raden jullie aan?

V

valerio3

Hallo, ik heb ASSCOM (helaas valt daar bitter weinig mee te doen!), maar ik wil graag nieuwe receiver kopen.
Ik heb sinds paar jaar een receiver, maar heb er (nog)niet veel verstand van.
Ik wil graag ASTRA en HOTBIRD blijven ontvangen en wil graag canal + NL en Spanje ontvangen.
Indien mogelijk ook Taquilla.
Mijn voorkeur gaat uit naar Philips of Nokia.
Is het mogelijk om deze receivers up te graden naar 2000 kanalen?Wat raden jullie aan?

Bij voorbaat dank voor reacties!!
valentijncrum@hotmail.com

Deze vraag is al vaker gesteld.
Gebruik maar een de search knop rechts bovenin.
Maar als je het mij vraagt zou ik een Humax 5400Z kopen, die zijn nu weer volop te verkrijgen.
Misschien wil je die van mij wel hebben dan kan ik een Dreambox aanschaffen en een keer echt gaan hobby?n He He He :biggrin:

Maar een plipse zou ik niet doen.

Die 2000 kanalen is wel erg mager. Als je Taquilla wil ontvangen, heb je al gauw iets draaibaars nodig of je moet er een schoteltje bijzetten. Een deco met 4000 kanalen is op het moment echt wel het minimum in een draaibare opstelling. Ik zit nu aan iets van 5000 radio/tv zenders en dat aantal wordt alleen maar groter. Topfield heeft op het moment leuke aanbiedingen en daar heb een stabiele deco aan.

Greetzzz.

Er staat op dit moment bij de makro een philips 6073 als winstpakker inclusief smartcard voor ?344,-. Misschien is dit iets?

Groetjes Corne.

Een nokia is evenmin aan te raden, die hebben veel problemen met diverse module's.Om spanje te ontvangen zou ik persoonlijk toch ook een schotel op hispasat richten dus diseq switch met 4ingangen en 3 losse lnb's of nog mooier een diseq motor.En bijna alle nieuwe receiver's hebben standaard al zenderlijsten van minimaal 4000 kanalen.

Originally posted by freggel1
Er staat op dit moment bij de makro een philips 6073 als winstpakker inclusief smartcard voor ?344,-. Misschien is dit iets?

Groetjes Corne.

Heel leuk zo'n aanbieding maar niet iedereen heeft een pasje voor de Ma**o.
En is die prijs van jou is dat inc of ex btw.
En natuurlijk een verplicht abotje op anal dan is die card altijd gratis, nee dankjewel.

Hallo.
Je hebt het over een ugrade van een Philips en dat er dan wel 2000 kanalen op zitten!
Kijk een beetje rond en je zult zien dat er merken zijn die 9000 of zelfs onbeperkte kanalen opslag hebben.
Ik heb ook een Philips 7072 voor mijn vrouw staan die nog in de originele staat verkeerd, zodat als ik er niet ben mijn vrouw niet zonder TV zit als de Fun is verlopen op m?n Xtreme
Als je echter wat bijzonders wil is er wel wat meer te koop.

mvg Theo50

Die Philips (DSX 6073, makro) inclusief card. voor ?344 (=inclusief BTW). Is dit nu een leuke ontvanger voor iemand, die hem niet als hobby bekijkt, maar als kijkdoos?

Ik heb nog een mooie Aston Xena 1700 te koop. Je kunt hem patchen, maar er zitten ook 2 slots in voor originele seca en viaccess kaarten.

En een mooi alfanumeriek display voor de zendernaam!

BIGFOOT1972@HOTMAIL.COM

Kostte nieuw 600 euro, nu voor 300.

Voor iets meer heb je een Digiality ir-ci 103 die is volledig Patchbaar net zoals een Humax.

Of een arnion of een @sat of een XTREME waar dan weer penta of tetracrypt in kan zetten.

enzo zijn er nog wel een aantal ontvangers .

de keus is niet zo moeilijk als je wat meer wil.

gr,

Thewizzard

Noem maar op

Xtreme @Sky3000 humax5400 etc allemaal perfecte ontvanger voor weinig geld.

Of ze goede service hebben bij de makro weet ik niet, maar wanneer gaan die dingen kapot....Meestal na de garantie, is bij mij met mijn wasmachien, stereotoren, tv ,video, droger , video,tv, stereotoren,.........................ook, moet je gewoon geluk mee hebben.

Was gewoon een tip, en oh ja incl. btw.

Groetjes corne.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan