NIEUWE ruDream image, 14-08-2005 (7000S)

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
56
Punten
48
Leeftijd
122
Er is weer een nieuwe rudream uit voor de 7000S
rd7000_b109_050814-0004.img is de bestandsnaam en is hier te downloaden (login+wachtwoord: demo)

Verandering d.d. 14-08-2005:
- updating CVS [14-08-2005]
- little changes of dialogue of adjustments of the information panel

ziet er allemaal erg leuk uit maar
.....
ik ben natuurlijk een nieuwbe
als ik niet weet welke url in te voeren bij:
setup links for addones
liefst heb ik bijv. de urls die ik in de hydra en of davinci img heb om de addones en emu's te downen

setup links voor addons zijn standaard in de image ingevoerd. Je kunt ze daarnaast ook zelf uitbreiden door andere urls in te voeren (als je dat zou willen)

Ik had er ook eens rudream erop staan, 1 keertje, maar de directe downloadlink via de image werktte niet, dacht ik...

Maar nu was dit volgens mij uitgelegd welke link je hier toe moest voegen zodat je rechtstreeks via de dream kon downloaden, maar ik krijg deze uitleg om 1 of andere reden niet meer gevonden hier op het board.

De reden dat ik daar naar zocht, was, omdat ik dacht dat @Henni dit bedoelde.

Zit radegast er nu weer eens bij? En ook editbaar met de OK knop in het emu menu?

@BT we zullen eens navragen waarom die er niet meer standaard inzit en ook of die er weer in kan en de config via menu te wijzigen is.

Grafisch en qua bedieningsgemak een hele goede image.

Maar dat zijn we wel van ze gewend!

Ja graag Eendenteam, want dat vind ik toch wel een groot gemis, het is ook een gemis t.o.v. de funkties in Hydra waar het wel kan.

En ik mis de rudream wel erg, maar dat automatisme net van radegast en de edit mogelijkheid via a/b was voor mij een hoofdreden om te stoppen met rudream.
Als dit terug zou komen ben ik gelijk weer terug bij Ru want ik blijf hem toch beter vinden dan Hydra.:)

Laatste publieke beta-update: 14-08-2005

ja gevonden in de Davinci5 img
van satnews stond een link met
:
satnews.tv
pluggins/settings/locales en skins

Originally posted by henni
ziet er allemaal erg leuk uit maar
.....
ik ben natuurlijk een nieuwbe
als ik niet weet welke url in te voeren bij:
setup links for addones
liefst heb ik bijv. de urls die ik in de hydra en of davinci img heb om de addones en emu's te downen

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan