Nieuwe update satlook G2

B

brombeer

Hallo,

Voor de gebruikers van de satlook G2 of diegene die de satlook nog willen updaten is er leuk nieuws ,in de eerste plaats een nieuwe update van de G2 met de easy ind functie en op een duitse site word de update goedkoop aangeboden .

Kijk hier maar en download de laatste update,

http://forum.dxtv.de/wbb/thread.php?threadid=15097

Moi brombeer.

Hallo ,

Wederom is er een nieuwe update uit van de satlook G2 software te downloaden op de emitor .se site .

Moi Brombeer.

Ik wilde dat het hier ook lukte de site van emitor schijnt niet meer te upgraden

Hallo Fredo leuk je hier ook te zien,voor een upgrade van de satlook emitor + moet je een upgrade pakket kopen krijg je een nieuwe tas en een upgrade cd bij ,met de cd draai je het upgrade progje die er voor zorgt dat je satlook naar de G2 versie gaat .
Als je die al hebt kun je ook al updaten naar de nieuste updates van de G2 versie en wel de 363 versie deze moet met de andere file die ik op de .be site gezet heb geinstalleerd worden .
Heb je alleen maar een file voor een upgrade naar de G2 zal het niet werken je moet de originele cd hebben met een reg nummer.die uniek is en gekoppled word aan je satlook en zo een G2 word het nummer kan eenmalig gebruikt worden .
zie je weer op de .be

Moi Brombeer.

Ik heb er een gekocht en die werkte niet
dus mail verstuurd en een nieuwe code gekregen
nu is de micro een G2
wat dat jasje nu moet doen??
de oude was ook nog goed ik heb in de klep aan de zijkant een gaatje gemaakt zodat de meetsnoeren er door kunnen die kunnen nu vast blijven zitten.
werkt weer prima

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan