Nieuwere versie Penta1.20 voordelen?

F

Flyer19

Nu ik op m'n MR1.060 het C*nax-verhaal weer lopend heb met een Titanium-kaart, wat kan ik dan het beste doen met m'n MM? Er staat nu die Penta1.11 in met C*nax nog, maar bij Jack staat ook al weer een nieuwere Penta1.20-versie, waar C*nax het niet meer mee doet, maar ja, die heb ik toch al op m'n MR... :biggrin:

Is er een voordeel aan die nieuwere Penta1.20 voor mij?

Greetz, Flyer19

Huh,, die doet het ook met conax hoor,, stond alleen de verkeerde toen ze even terug waren naar key20 lol.

Maar dat is allang verholpen.

Oh wacht effe,, die is voor hispasat,, dan verlies je inderdaad conax lol,, tis al laat he

HOe heb jij conax,, zeker met OS 1.03,, zoek nog een werkende met OS 1.06 voor mijn Mr.. 1.060

Ja, heb m'n Titanium Ge-downgrade van 1.06 naar 1.03 met die TitaProgger 1.10.0 die bij jou op de site staat... wat we toch zonder jou zouden moeten Jack ;) hehehe ... Ik kijk idd via m'n MR1.060 en m'n Tita1.03 met die Conax-file van jouw site naar de Thor... Met m'n MM voorheen deed ie heeeeeeeel veel moeite om in de codering te vallen... deed het alleen als m'n C+(Seca2)kaartje erin zat... en dan alleen soms... beginnen op C+Sverige... heel vreemd... maar goed, is nu allemaal top met MR en Tita-kaart...

Wou nu eigenlijk alleen ff weten of die nieuwe Penta (1.20 geloof ik) voordelen heeft boven die Penta1.11 waar die Conax nog in zit... Allles doet het nu met m'n 3 CI-tjes hier hoor, dus is puur nieuwsgierigheid... Wil toch eigenlijk altijd de nieuwste software overal in hebben staan h? ;) hehehe

P.S. Ik heb zo'n FreeX-Module voor FreeX-TV hoor, maar naar dat kanaal kan ik niet toevallig op een of andere manier ook met m'n MM of MR kijken? ;)

Thanx Jack... voor alles! :biggrin:

Greetzzzzz, Flyer19 (met 39,2? koorts op het moment... moet toch iets tegen de verveling naast al dat slapen doen h? ;) lekker griepie :()

Nee zijn dus geen voordelen dan,, enigste is dat hispa goed draait in die 1.20 maar dan weer geen conax.

Dus zelf hou ik ook 1.11 erop en met tita kaart en conax cam kijk ik hispa.

en nee je kan dan geen free xtv kijken,, kan alleen met de bekende cams,, maar wij kijken toch niet naar zulke zenders :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan