Nieuwigheden bij F1 TV op komst!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.341
Punten
113
Leeftijd
61
Voor veel mensen vormt F1 TV een goed alternatief voor Viaplay. Met een F1 TV Pro-abonnement kan er immers ook naar de sessies worden gekeken, en de prijzen zijn iets gunstiger dan bij Viaplay. Volgens Multiviewer is er mogelijk een grote verandering op komst bij F1 TV. Het platform meldt op sociale media dat F1 TV mogelijk streams gaat aanbieden in 4K UHD of HDR. Daarnaast zou er ook een manier worden geïntroduceerd voor multiview in het komende seizoen.

F1 TV Premium
De grootste verandering lijkt echt een volledig nieuwe abonnementsvorm te zijn. Het gaat volgens Multiviewer om een abonnementsvorm met de naam F1 TV Premium. Het gaat hier om een abonnement dat een rang hoger is dan F1 TV Pro, en het is dan ook de verwachting dat het om een duurder abonnement. Wat er hier precies te zien zal zijn, is nog volledig onduidelijk. Bij F1 TV Pro zijn alle sessies al live te zien, en hebben klanten toegang tot de races uit het archief en kunnen er meerdere documentaires worden gekeken. Ook kan men hier deze week naar de testweek in Bahrein gaan kijken. Het is de verwachting dat F1 TV snel met een aankondiging komt.

@Bron: gptoday.net

Psst, bij een Viaplay abbo, welke te duur is, krijg je er gratis F1TV bij.
...ik weet niet of dit ook de nieuwe F1TV dienst is.

Maar eerlijk is eerlijk, bij ziggo betaalde je vroeger ook 20 euro om F1 te zien, daarom begrijp ik de hypocrisie niet jegens Viaplay.

...ik weet niet of dit ook de nieuwe F1TV dienst is.
Goede kans dat je dit ook bij Viaplay erbij krijgt omdat je daar F1 TV Pro erbij krijgt, maar dit nieuws is echt voor F1 TV Pro, niet Viaplay. Dus leuk voor de mensen die alleen het goedkopere F1 TV Pro nemen. ;)

Maar eerlijk is eerlijk, bij ziggo betaalde je vroeger ook 20 euro om F1 te zien, daarom begrijp ik de hypocrisie niet jegens Viaplay.
Ik moet mijzelf rectificeren, want F1 was op een gratis kanaal te zien.
Die 20 euro was voor het overige sportpakket, eveneens met F1.
Goede kans dat je dit ook bij Viaplay erbij krijgt omdat je daar F1 TV Pro erbij krijgt, maar dit nieuws is echt voor F1 TV Pro, niet Viaplay. Dus leuk voor de mensen die alleen het goedkopere F1 TV Pro nemen.
We gaan het zien. :)

Voor de rest.... dit is een F1TV topic.. waarbij op een één of andere manier Viaplay genoemd moet worden omdat veel mensen er een link mee zien.

Ik ben reuze benieuwd wanneer deze dienst in werking komt, zodat de 'dubbele abbo houders' hun ervaringen kunnen vertellen.

;)

Voor zover ik vernomen heb wordt het een 4K stream

Ik weet niet of het nog werkt. Maar voor de liefhebber in ieder geval het proberen waard, scheelt je toch € 50.

Het duurdere abonnement biedt volgens de topman ook een 'virtuele pitmuur' en de mogelijkheid om F1 TV op zes apparaten te bekijken.

Betekent dit dat je met 6 man kunt delen of moeten die allemaal onder het zelfde ipadres bevinden. Dat zou waanzin zijn

Betekent dit dat je met 6 man kunt delen of moeten die allemaal onder het zelfde ipadres bevinden.
Zoals met andere streamingdiensten zal dat op IP gaan. Maar je kunt natuurlijk altijd een prive-VPN opzetten bij de persoon die het abbo in beheer heeft.
Dit werkt uitstekend, ook met Neltflix e.d..

De volgende stap die streamingdiensten invoeren is een verificatie via e-mail, maar een gedeeld mailadres is zo aangemaakt.
De volgende stap is een verificatie via telefoon/sms, maar dat is door iedereen door te sturen.
De volgende stap is dat al die shit er uit gaat en de abbo's in prijs worden verdubbeld, of x4.
De stap daarna is dat iedereen alle series en films gaat downloaden en zelf een prive-streamingdienst opzetten voor vrienden en bekenden.
...de volgende stap is het fuseren van streamingdiensten omdat er altijd wel eentje failliet gaat.
Daarna...alles failliet en begint het spelletje weer opnieuw.

...fuck die geldwolven!!

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan