Nieuws van het "irsecaboard" een nieuwe eerste 7000 image...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Ik krijg zojuist een email van het irsecaboard dat daar voor het eerst een eigen boardimage aan zit te komen... ( Hydra vervanger wellicht, ik weet het niet? )

Het bericht:

Hallo freggel1,

am kommenden Wochenende ist es soweit...

...wir werden unser erstes boardimage f?r die dreambox 7000 ver?ffentlichen. Parallel dazu wird es ein eigenes Forum geben, indem ihr eure W?nsche und Anregungen ?u?ern k?nnt.

Bei diesem Image handelt es sich um ein Gemeinschaftsprojekt zwischen dem IRSECA-Board und Skulltulas-Burning-Mosc-Bpoard.

Ansonsten... la?t euch einfach ?berraschen. Sobald das image online ist, werdet ihr gesondert benachrichtigt.

Dein IRSECA-Team

Ik ben toch wel eens benieuwd wat men er mee bedoelt.

Weer een mailtje ontvangen van het irsecaboard, er is daar een image in ontwikkeling op basis van de Hydra images, ziet er toch naar uit dat de draad weer opgepakt gaat worden. ;)

Ik plaats even het bericht dat ik, en wellicht anderen ook gehad hebben, hier.

Vooruit het is dan wel in het duits maar volgens mij is dat niet zo'n probleem hier.

Hallo freggel1,

nun ist es soweit: IRSECA-Board und Skultullas-Burning-Mosc-Board proudly present ...

Irseca-Skultulla-Boardimage Vers. 1.0 auf Hydrabasis incl. beigef?gter config-Daten zum Einbau einer bereits vorhandenen gbox (kein Service unsererseits). Das Image l?uft vorerst mit camd3 und wird von uns uptodate gehalten. Das hei?t f?r Dich: lediglich installieren, genie?en und keine weiteren Arbeiten notwendig. Es l?uft auf USB bzw. HDD - nicht im Flash, da es sich um ein Backup-Image handelt.

Wie Du weiterhin bemerken wirst, fehlt uns noch ein entsprechendes Bootlogo f?r unser Image. Hier k?nntest Du nun gefragt sein. Wenn Du Interesse und Spa? an der Erstellung eines solchen Logos hast, w?rden wir uns freuen wenn Du Deine Entw?rfe im entsprechenden Thread postest. Einzige Voraussetzung: das Bild mu? 720x576 Pixel gro? sein, im JPG-Format vorliegen, und unsere beiden Boardlogos und Url's sollten enthalten sein.

Und nun w?nschen wir Dir viel Spa? beim Testen der ersten Version unseres Boardimages und freuen uns ?ber jede Anregung bzw. Kritik/Lob.

http://www.irsecaboard.bc-host.cc/wbb2/board.php?boardid=257&sid=

Dein Irseca Team

hoi
wie zegt dat de hydra is weg geweest
die? zegt mij niks
gr jan

Hydra is net zo "weg" geweest als rudream. Niet echt weg dus, alhoewel ze het beiden wel zelf gezegd hadden.

Bij de Hydra is dan ook het control panel een tijdje niet meer beschikbaar geweest.
Beiden zijn echter "terug". De ontwikkeling is doorgegaan dus technisch gesproken zijn ze beiden eigenlijk nooit weggeweest.

Originally posted by copycat
dus hoop poeha om niks al die tijd

Je kunt ook zeggen ik ben blij dat....

Dat weet ik wel wat jij bedoelt. ;)

Maar mijn reactie vloeit meer uit het feit dat er meer en meer zijn hier die alleen lezen wat hun interesseert, en dan vaak neigen naar reacties dat er hier niks meer te beleven is. ;)

Maar dat er niks te beleven is dat komt omdat er maar weinig zijn, op diverse fora's die echt actief bezig zijn, al is het maar met het kleinste stukje info.

En dat blijkt hier nu in het dreamboxgedeelte ook al zo te zijn...

Als men verder leest en denkt over de Hydra firms, dan blijkt ook dat de updates, althans de meeste al weer met de box zelf gedownload kunnen worden, dus de volledige ondersteuning is er weer....

En dan ga ik nog maar niet beginnen over de negatieve verhalen die ik gehoord heb over de Rudream!!!

Dat mogen degenen doen die er de "nare" ervaringen mee hebben. ( Want daar heb ik al een paar leuke dingetjes over gehoord)

ik vind de hydra een kick ass image heb het altijd met veel plezier gebruikt.

vind alleen die kinderachtige bangmakerij er om heen zo vaag.

of je stopt of je gaat door.

no middle ground ;)

Ik wacht lekker nog tot het eind van de maand voor een nieuw image , want de verlofperiode begint morgen.
En als ik thuiskom heb ik dan misschien nog kleur tot ik terug de draad heb opgenomen
Rudream of Hydra .........eenmaal je aan het menu gewoon bent dan vind je een van die twee gewoon de beste
Ik persoonlijk heb geen voorkeur zolang het maar werkt

Dus aan iedereen prettige vakantie en tot de volgende keer

Op de camping neem ik de nokia9800 mee hopelijk kan ik BVN nog vrij ontvangen want een beetje nieuws van het thuisfront is altijd meegenomen
deze ontvanger zal ik vandaag terug eens aansluiten om het na te zien
tot eind juli

Dit is dus gewoon 'n backup Image met allerhand plugins ed. Dus geen doorontwikkeling vd. Hydra Images.

Originally posted by satellite eu
Dit is dus gewoon 'n backup Image met allerhand plugins ed. Dus geen doorontwikkeling vd. Hydra Images.

Of ik ben verkeerd ingelicht, maar ik had er toch uit begrepen dat men op het Irsecaboard aan het proberen was samen een image te ontwikkelen gebaseerd op de Hydra's...

Maar maakt me verder niet uit ik was gewoon, en blijf, nieuwsgierig naar de ontwikkelingen ervan. ;)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan