Nieuwsbrief CanalDigitaal

Dirk Digicomm

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
4
Punten
18
Leeftijd
82
Ik krijg ongevraagd per e-mail de nieuwsbrief van canaldigitaal.

Dit kunnen ze wel. Is lekker eenvoudig.

Nieuwe irdeto2 kaartjes waar ik wel om gevraagd heb, krijg ik nog steeds niet.

Gelukkig kan je je onderaan de e-mail afmelden. Dit heb ik dus maar gedaan.

Die nieuwsbrief, die in HTML is oppgesteld waardoor men bij C+ precies kan bijhouden wie de brief gelezen heeft en wie niet, is voorzien van een aantal plaatjes.

In zo'n plaatje zie je een Rafael van de Vaart die nog heel even geen probleem heeft met het ajax shirt.

Maar als je goed kijkt, zie je wel dat die foto niet in de arena is gemaakt.

En dat de complete satellietset die van de Vaart in zijn nieuwe woning nabij Hamburg hard nodig gaat hebben ook niet echt overhandigd is tijdens het nemen van die foto.

Dus manipuleren kunnen ze wel, die pluzzzboyzzz.

Verder is de hele mail niet meer dan een oproep nog eens op de site can C+ te gaan kijken, want echte informatie staat er niet in vermeld.

Wel, het is natuurlijk wel zo dat je die nieuwsbrief *normaliter* niet zou moeten krijgen als je hem niet aanvraagt. Ik heb hem nu voor het eerst ontvangen omdat ik er voor heen weinig behoefde aan voelde. Als er voorheen al nieuws in stond, was het in no time de sat boards ingemikt.

Heden echter helemaal geen nieuws dus, zoals anderen al constateerden. Maar goed, je kunt natuuurlijk nog wel even een kijkje nemen op http://www.canaldigitaal.nl/enquete en de 2 vragen daar gestelde vragen beanwoorden. Uit oogpunt van lobbywerk zou het aardig zijn als een aantal mensen eens zou hinten dat vraag 1 of heel erg fout is gesteld of ten onrechte de suggestie wekt dat het familiepakket gebaat zou zijn met uitbreiding van zenders.

Ik zou denken: als je serieus wilt concurreren met met name Digitenne, dan zou je er allereerst goed aan doen om het *Basis-pakket* kostenloos uit te breiden met de beide VRT-kanalen. Ik spreek maar even niet van BBC 1 en BBC 2, die op kabelnetten ook nog worden doorgegeven. Zij vormen met hun prijsstelling namelijk geen directe concurrent voor CanalDigitaal.

Uiteraard is de BBC voor de enigszins onderlegde schotel enthousiast ook minder interessant, omdat je alle BBC kanalen zelf met een minimale investering uit de lucht kunt plukken.

tja en dan die vraag 2 nog betalen voor de regionale zenders en ook nog maar gauw even in het famile pakket in plaats van in het bassis

kunnen ze er nog meer voor vangen

Tsja, dat van die regionale zenders neem ik niet werkelijk serieus. Het is wel een heleboel gedoe iedere keer als ze errgens op satelliet (dreigen te) verschijnen, maar als het puntje bij paaltje komt, kijkt er feitelijk geen hond naar. Sterker nog: ik heb zelfs nog nooit naar een regionale omroep *kunnen* kijken, behalve hier en daar wat wrakkige beelden via internet (en zeer incidenteel bij familie en vrienden). Ik beschouw het niet als een groot gemis. Dat werkverschaffingsproject voor journalisten-in-spe wens ik niet te subsidieren.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan