Nieuwtje: we verhuren ons apartement

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
51
Punten
48
Leeftijd
122
We hebben het met opzet nog even voor onszelf gehouden tot het helemaal rond was, maar nu hebben we een leuk nieuwtje.

Een paar weken geleden hebben we een appartement gekocht in de Ardennen, dicht bij het plaatsje Vaison la Romaine. We zien het zuiver als een belegging van ons spaargeld en willen via verhuur verschillende personen hiervan laten profiteren. Het moeten uiteraard wel bekenden van ons zijn.

Het appartement is heel rustig gelegen op de bovenste verdieping van een complex. Voordeel van dit appartement is het prachtige uitzicht over bossen en heide. Een (voorlopig) nadeel is dat de lift nog ontbreekt. Maar hier wordt in de toekomst aan gewerkt.

Ook leuk voor als je een weekje in de Ardennen wilt wandelen. We laten dit niet door een boekingskantoor verhuren omdat we dan geen invloed hebben op wie er in komt en omdat daarmee tevens de huurprijs onnodig hoog wordt. Vandaar dat we eerst proberen om zelf de nodige boekingen te verzorgen. De huurprijs is 100 euro voor een Weekend (vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en slechts 225 euro voor een hele week. Wel moet je zelf
schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoner(s) er schoon in kan of kunnen trekken.

Een borg vragen vinden wij ten opzichte van familie, vrienden en goede bekenden en of collega's niet nodig. Dat is een vertrouwenskwestie. Uiteraard zijn vrienden van vrienden ook welkom, zolang er maar geen sprake is van misbruik van ons gekoesterde bezit.

Voor een indruk van het appartement klik hier. Mail gerust als je er gebruik van wilt maken.

hij is leuk. als de lift er is boek ik voor een week.
gr blokker

Interessant plekje, zal eens overleggen met de vrouw. Je hebt in elk geval de zekerheid dat je in het appartement niet vlug last zult hebben van de beren uit het bos.:biggrin:

Bij mij moeten de nodige kilo's eraf, dus ik wil wel een weekje trapklimmen. :biggrin:

Mooi uitzicht.

;)
Nr.10

Nee dank voor het aanbod, er zit geen satteliet schotel bij.
Kan ik niet bij de natuur films.

Bert

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan