nikelodeon met irdeto2

D

doncarlo

ik heb een nieuwe ontvanger, mijn oude ging stuk,alleen heb ik een irdeto2 kaart via kaartwissel gekregen een tijdje terug.
op de nieuwe bak werkt alles behalve nikelodeon , die zend men uit oa in seca maar niet in irdeto2.
klopt het dat ik dan een seca kaart moet?

Zover ik weet is het antwoord ja.

Deze zender zit niet in het irdeto2 pakket.

De kanalen Nickelodeon, MTV Hits, MTV Base, MTV2, VH1, VH1 Classic en Mezzo zijn alleen te ontvangen met Seca2/Mediaguard en niet met een Irdeto ontvanger.

franshals

als mijn vermoeden juist is , vindt ik het raar dat canaal mij en anderen daar niet op wijst, heb tenslotte dat abo genomen om voetbal te zien.
jammer dus, maar niet vreemd schijnbaar bij ca.

Ik heb een seca 2 kaart en ontvang alle ned . zenders plus de 3 filmkanalen , maar nickelodeon niet ?
Moet daar dan ook nog een apart abbo voor nemen ?

Betekent dit ook dat de nieuwe Zender TALPA ook niet,
met een irdeto ontvanger is te onvangen ????????

Originally posted by Kweetniet
Betekent dit ook dat de nieuwe Zender TALPA ook niet,
met een irdeto ontvanger is te onvangen ????????

I took an IQ test and the results were negative..

Laatste quote spreekt voor zich, zoals het nu staat zul je inderdaad NIETS van Talpa op de sat zien, ook niet met seca.

Talpa via internet - adsl2 - versatel.

Genoeg items voor google dacht ik zo.

Originally posted by Guardian
zoals het nu staat zul je inderdaad NIETS van Talpa op de sat zien, ook niet met seca.

Talpa via internet - adsl2 - versatel.

Genoeg items voor google dacht ik zo.

ik heb gezocht op internet, maar niks over waar nu deze,
zender (talpa) op gaat uitzenden!!

waar vondt jij deze info ?????

Originally posted by jack
Helaas staat er op de talpa site ook verder nog niks hierover.

http://www.talpa.tv/

'Versatel biedt live voetbal ook aan via satelliet'

Uitgegeven op 13 juni 2005 om 08:26 uur, bijgewerkt om 09:12

(Novum/Betten) - Versatel gaat het live Eredivisievoetbal ook aanbieden via satelliet. Dat schrijft het NRC Handelsblad zaterdag, waarbij de krant zich baseert op bronnen in de telecomwereld. Volgens het dagblad wil Versatel zijn dekking in Nederland vergroten met behulp van satellietonderneming Canal Digitaal.

Momenteel heeft Versatel voor het aanbieden van de live voetbalwedstrijden slechts een dekkingsgraad in Nederland van 60%. Het datacommunicatiebedrijf, dat de rechten op het uitzenden van de live wedstrijden kocht, zei eerder te werken aan een oplossing voor de overige 40%. De Eredivisie CV, die de rechten verkocht, stelde onlangs tegen Betten Beursmedia News er zeker van te zijn dat Versatel nog dit jaar een dekkingsgraad heeft van ten minste 90%.

Bron Nieuws.nl

dit is wat beter als een google linkje!

Het ligt eigenlijk heel simpel. En het is nog niet eens de schuld van Canal Digitaal waarom Nickeledeon (later Talpa in de avonduren) niet in Irdeto 2 wordt uitgezonden.

De MTV kanalen (waaronder Nickeledeon toebehoort) worden uitgestraald via een eigen MTV transponder op de Astra satelliet. De betaaltelevisiepakketten welke MTV de MTV zenders in het pakket hebben geplaatst nemen het signaal af van deze eigen MTV transponder. Op deze transponder worden de zenders in SECA, Viaccess, Nagravision en Cryptoworks gecodeerd uitgestraald en aangeboden. Dus niet in Irdeto 2.

Bovenstaande is ook de reden waarom de zender wel in het seca basispakket zit en niet in het Irdeto basispakket.

Nu is het een klein publiek geheim dat Talpa daar niet echt blij mee is en er alles aan wil doen om dit te veranderen. Aan de andere kant is Canal Digitaal er ontzettend blij mee want dit zorgt voor allemaal extra betaalde abonnees. Het is zelfs zo erg op dit moment dat men de stroom nieuwe aanvragen niet meer aankan met het huidige personeelsbestand ( zie ook http://www.satplaza.com/wordpres/?p=41 ). Er gaan nu zelfs al geruchten dat Talpa misschien zelf een transponder zal gaan huren om in de avonduren ongecodeerd uit te zenden. Nogmaals zijn zachte geruchten waar geen enig woord over te zeggen valt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan