Nilesat

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Ik woon in Brugge en heb een schotel van 95cm...wou nu graag Nilesat nemen doch zoek een sterke transponder om ham te zoeken...
1. is dat mogelijke?wie kan mij helpen dit te vinden?....
2. Welke is de beste sterke transponder om te vinden?....
1000 X thanks

ik denk deze is sterk genoeg 11747 v 27500 of 11785 v 27500
grtz roufa

Beste,

Voor NileSat heb je minstens een schotel van 1.10m nodig met een LNB van 0.3db maximaal en de sterkste transponder kan je hierboven vinden...een truukje ...leg een natte zakdoek over je LNB-kop heen dit verzekert je dat het verworven signaal-beeld haarscherp afgesteld wordt...ajuu

Kul

Nilesat heeft al een bezopen signaal en als je die kleffe snotlap over de kop gooit hou je helemaal niks over.

...hou me erbij wat ik alreedsgezegd heb...alles hangt af v/d grootte van de schotel en de LNB...()

Ja en waar je woont natuurlijk hoe zuidelijker hoe beter een goeie schotel en LNB en een ontvanger met een goeie tuner, de beste zijn dan Kaon ontvangers ook de Dreambox 7020 zit nu een goeie tuner in.

Ik ontvang met een 88 cm Triax 105 zenders op Nilesat van de ongeveer 300 en s'morgens tot een uur of 10 gaat het goed daarna is bijna alles weg en s'avonds om een uur of negen is alles weer terug.

GR

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan