NL kanalen met Dreambox 500

S

sohail

hoi

ik ben nieuw hier en ik heb pas een dreambox 500s gekocht zonder kaart ik ontvang hotbird maar ik wil graag andere kanalen zo als sbs6 en canaal+ ontvangen wat moet ik doen en ik weet het ook niet de dingen zo als ccm of camd instelleren graag kan iemand mij helpen

mvg
Sohail

Sohail. Ik heb nu een nieuwe posting voor je gemaakt, zoals het hoort.
De meeste anderen zijn gewist. Wil je dat a.u.b. nooit meer doen om zo'n beetje in elke post een reply te zetten met jouw vraag, terwijl hij daar ook nog eens niet thuis hoort?

Dat noemen we topic stelen en is niet alleen irritant maar ook bijzonder onbeleefd en het helpt zeker niet om je vraag sneller beantwoord te krijgen.
Gezien mensen dit als vervelend ervaren, krijg je eerder het effekt dat de vraag niet beantwoord word.
Dus gedraag je a.u.b. netjes zoals het hoort, lees de regels en stel je vraag in een eigen topic.

En om dan even een antwoord te geven op de gestelde vraag:

Het kijken naar de nederlandse kanalen kan alleen met een officiëel c-plus abonnement.

Daarin zijn diverse opties, maar als je begint met het aanschaffen van een c-pluskaart, met daarbij het settopboxpakket, dan ontvang je de meeste nederlandse kanalen op de astra 19,2.

Gaat het jou alleen om de regionale zoals Limburg1 en bijvoorbeeld omroep Brabant, dan zul je naar de 23,5 oost moeten gaan, want die gaan daar per 1 september naartoe.

Kortom, schaf een kaartje aan, en zorg dat je schotel meerdere kanten op kan, middels meer lnb's of een draaibaar systeem. ;)

Ccamd is in deze een juiste cam overigens, met de gewone config werkt het c-pluskaartje.

Eerlijk is eerlijk Freggel

volgens mij is het antwoord niet volledig ! tenzij je je beperkt tot de legaliteit ;-))

Sssttttt... ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan