no hart feelings

Status
Niet open voor verdere reacties.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Aan GH ze kunnen der wel een slotje op doen maar no hart feelings hoor ...
Ik hoop dat jij en matrix het uit kunnen praten......

Voordat het slotje erop gaat,

Schijnbaar zit het diep.

En dan die dreigement van voorlopig geen Conax en geen C+

Dat kan ik dit hobby board niet aan doen.

GH je overwinning is groot en je mag je op je borst kloppen.

Nogmaals ik kan me absoluut niet voor de geest halen wat ik behoudens het groeten in mijn topic , Alsof daarmee de wereld vergaan is???????) je misdaan heb.

Goed de andere hobby-isten wil ik niets onthouden en ben vanaf nu niet meer beschikbaar voor dit forum

Was getekend

The matrix

Matrix ..
Jij hoeft je zelf niet op te heffen .. dat had ik al gedaan !
En het zat inderdaad diep !
Nu heb ik mijn grieven kenbaar gemaakt betreft de "wrijving" tussen ons en is voor mij de kous af.
Mijn beledigingen naar jou, van mijn kant neem ik terug .
Ga fijn door met de hobby en geniet er van .

Ik zelf ga ook nog even aan de gang .. leuk, .. binnenkort weer Conax op de Tita .. voor de rest , een goed gesprek kan verhelderend zijn nietwaar ..
Groeten

Heren jullie zijn echte kerels zo hoort het even je hart luchten moet kunnen.

En wat heel belangrijk is respect voor elkaar ik vind dit echt klasse van jullie beiden...

Nu mag van mij het slotje erop duck bedankt....

Prima mensen, fijn dat het opgelost is. Een gesprekje werkt soms inderdaad verfrissend.

Maar even 2 dingen.
1.) Spreek onderlinge onenigheden a.u.b. een volgende keer niet online uit op het board maar bijv. via de chat, msn ofzo.

2.) Pikkie, die melding van no hard feelings, een gesloten topic betekent een gesloten topic, het is dan niet de bedoeling wederom een nieuw topic te starten.
Dat wekt de indruk dat je maling hebt aan moderatorbeslissingen en dat is niet de bedoeling, er leiden immers meerdere wegen naar Rome.

Ook no hard feelings daarover mijnerzijds, maar onthoudt het a.u.b. voor een eventuele volgende keer (geldt ook voor anderen).

En nu gaat weer het slotje erop, de zaak ziet er opgelost uit en wie er nog over schrijven wil, doet dit maar per pm, email of chat.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan