Nog een keer A.U.B

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Nog een keer A.U.B

waar is het voordeeligste de dreambox te kopen
liefst in gelderland

de Dreambox DM-7000S met 40 Gb schijfje

Ik heb hem tot nu toe het goedkoopst gezien bij de banner hier boven.
Je hebt hem ook zo in huis als je bij de linker banner besteld.

gr gogo

Tja, daar kom ik ook op uit. Op dit moment 329 euro. Plus de 4,95 verzendkosten is dat 333,95 euro.

Als je toch nog goedkoper uit wilt zijn: Zorg ervoor dat je er ook een harddisk in wilt hebben. :biggrin: Dan kan je voor 80 euro zeker een prima 120Gb schijf scoren. Dan zit je onder de 449 van Cardwriter of de 442.95 van TrendSat (rechter sponsor).

Maar van TrendSat is het nogal onduidelijk om te ontdekken hoeveel verzendkosten ze rekenen. En daarom zal ik daar niets bestellen. Ik wil meteen helder weten wat de totale kosten zijn.

hallo ik heb veel bij trendsat besteld persoonlijk heb ik daar goeie ervaring mee snelle levering en zeer correct dus als je daar wilt bestellen even een email en je weet precies wat je moet betalen en wanneer je het kan verwachten

Originally posted by redhotrock
hallo ik heb veel bij trendsat besteld persoonlijk heb ik daar goeie ervaring mee
Kijk! Dat mag ook wel gezegd worden.

@redhotrock: Aangezien je al contacten hebt met TrendSat, zou je het dan misschien eens willen aankaarten dat op de site een helder overzicht van verzendkosten ontbreekt? Als TrendSat als sponsor goed voor Duckfiles is, mogen wij dat voor TrendSat ook zijn.

ik ga van avond gelijk email verzenden naar trendsat en zo gauw ik bericht krijg zet ik hem hier bij

redhotrock Bedankt Hoor !!!
zal straks is effe op de site kijkken

Als je op de banner hierboven klikt zal je zien dat ie daar toch wat goedkoper is en de verzendkosten zijn ook lager.
Geld alleen voor die zonder hd en die met 40G

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan