frweber
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Overval
Komt een gemaskerde man binnen gerend bij de bank en roept:
"Dit is een overval!" en hij schiet een keer met zijn geweer in de lucht.
Toen hij dat deed viel zijn masker af en hij raapte het zo snel mogelijk weer
op en zette het weer op.
Hij vroeg aan de eerste de beste: "Heb je mijn gezicht gezien?!"
"Ja," antwoordde de man.
KNAL, hij schoot de man recht door het hoofd.
Bij de tweede vroeg hij hetzelfde en de man zij ook ja. KNAL, ook hem
schoot hij door het hoofd.
Toen hij bij de derde man aankwam vroeg hij weer of hij zijn gezicht had gezien.
"Nee," antwoordde de man, "maar mijn vrouw wel."
Wij mariniers voelen geen pijn
Op een oefenterrein staat een peloton mariniers naakt op appel. De sergeant gaat
de mannen inspecteren en stopt bij de eerste in de rij. Hij geeft de man een tik met
zijn zweepje op de boven arm en zegt: "Dat doet pijn he?"
Waarop de man zegt: "Wij mariniers voelen geen pijn."
De sergeant loopt verder en zoekt nog een slachtoffer uit, en krijgt hetzelfde antwoord.
Aan het einde van de rij staat een gozer met een behoorlijke slurf recht vooruit en de
sergeant denkt: "Die pak ik aan."
Hij geeft de man een tik met het zweepje op zijn slurf en zegt weer:
"Dat doet pijn he?"
Waarop de man zegt: "Geen idee, hij is van de marinier achter mij!"
Winden
Een klein oud vrouwtje gaat naar de dokter en zegt:
"Dokter, ik heb een probleem met gasvorming. Het stoort me eigenlijk niet, want mijn winden
zijn altijd stil en ruiken niet. Eigenlijk heb ik sinds ik hier binnen gekomen ben al minstens
20 winden gelaten. U hebt er vast niets van gemerkt, want ze ruiken niet en zijn altijd stil."
De dokter: "Ik begrijp het, neem dit medicijn en kom volgende week nog maar eens terug."
De week erna komt het vrouwtje terug bij de dokter. "Dokter, ik weet niet wat u mij gegeven
heeft, maar mijn winden.... Ze zijn nog steeds geluidloos, maar ze stinken verschrikkelijk!"
De dokter zegt: "Goed zo, nu uw neusholtes weer open zijn zullen we eens kijken wat we aan
uw gehoor kunnen doen."
Komt een gemaskerde man binnen gerend bij de bank en roept:
"Dit is een overval!" en hij schiet een keer met zijn geweer in de lucht.
Toen hij dat deed viel zijn masker af en hij raapte het zo snel mogelijk weer
op en zette het weer op.
Hij vroeg aan de eerste de beste: "Heb je mijn gezicht gezien?!"
"Ja," antwoordde de man.
KNAL, hij schoot de man recht door het hoofd.
Bij de tweede vroeg hij hetzelfde en de man zij ook ja. KNAL, ook hem
schoot hij door het hoofd.
Toen hij bij de derde man aankwam vroeg hij weer of hij zijn gezicht had gezien.
"Nee," antwoordde de man, "maar mijn vrouw wel."
Wij mariniers voelen geen pijn
Op een oefenterrein staat een peloton mariniers naakt op appel. De sergeant gaat
de mannen inspecteren en stopt bij de eerste in de rij. Hij geeft de man een tik met
zijn zweepje op de boven arm en zegt: "Dat doet pijn he?"
Waarop de man zegt: "Wij mariniers voelen geen pijn."
De sergeant loopt verder en zoekt nog een slachtoffer uit, en krijgt hetzelfde antwoord.
Aan het einde van de rij staat een gozer met een behoorlijke slurf recht vooruit en de
sergeant denkt: "Die pak ik aan."
Hij geeft de man een tik met het zweepje op zijn slurf en zegt weer:
"Dat doet pijn he?"
Waarop de man zegt: "Geen idee, hij is van de marinier achter mij!"
Winden
Een klein oud vrouwtje gaat naar de dokter en zegt:
"Dokter, ik heb een probleem met gasvorming. Het stoort me eigenlijk niet, want mijn winden
zijn altijd stil en ruiken niet. Eigenlijk heb ik sinds ik hier binnen gekomen ben al minstens
20 winden gelaten. U hebt er vast niets van gemerkt, want ze ruiken niet en zijn altijd stil."
De dokter: "Ik begrijp het, neem dit medicijn en kom volgende week nog maar eens terug."
De week erna komt het vrouwtje terug bij de dokter. "Dokter, ik weet niet wat u mij gegeven
heeft, maar mijn winden.... Ze zijn nog steeds geluidloos, maar ze stinken verschrikkelijk!"
De dokter zegt: "Goed zo, nu uw neusholtes weer open zijn zullen we eens kijken wat we aan
uw gehoor kunnen doen."