D
Ducom
ALS VROUWEN UITGAAN....
Twee mannen hebben besloten om hun vrouwen eens alleen te laten stappen.
De twee vrouwen gaan naar een kroeg, drinken heerlijk een biertje en hebben een hoop lol.
Tegen 00.00 uur besluiten ze naar huis te gaan. Eenmaal buiten, moeten ze van al dat bier beide nodig plassen,
maar hebben geen zin die drukke kroeg weer in te gaan.
Ze komen langs een kerkhof en besluiten om daar even stiekem een plasje te plegen...
Maar ja, vrouweneigenschap: geen toiletpapier!
De ene besluit haar onderbroek te gebruiken om af te vegen en gooit hem daarna in de struiken.
De tweede vrouw pakt een grafkrans, veegt zich af en legt netjes de krans op de plek terug.
De dag erna komen de twee mannen elkaar tegen.
Zegt die ene: "Nou, dat was een mooie boel gisteravond, eens maar nooit weer dus he!
Mijn vrouw komt zonder onderbroek thuis!"
"Nou," zegt die ander, mijn vrouw had een kaartje tussen haar benen met de tekst:
"Bedankt, je was geweldig, namens alle jongens van de brandweer..."
Twee mannen hebben besloten om hun vrouwen eens alleen te laten stappen.
De twee vrouwen gaan naar een kroeg, drinken heerlijk een biertje en hebben een hoop lol.
Tegen 00.00 uur besluiten ze naar huis te gaan. Eenmaal buiten, moeten ze van al dat bier beide nodig plassen,
maar hebben geen zin die drukke kroeg weer in te gaan.
Ze komen langs een kerkhof en besluiten om daar even stiekem een plasje te plegen...
Maar ja, vrouweneigenschap: geen toiletpapier!
De ene besluit haar onderbroek te gebruiken om af te vegen en gooit hem daarna in de struiken.
De tweede vrouw pakt een grafkrans, veegt zich af en legt netjes de krans op de plek terug.
De dag erna komen de twee mannen elkaar tegen.
Zegt die ene: "Nou, dat was een mooie boel gisteravond, eens maar nooit weer dus he!
Mijn vrouw komt zonder onderbroek thuis!"
"Nou," zegt die ander, mijn vrouw had een kaartje tussen haar benen met de tekst:
"Bedankt, je was geweldig, namens alle jongens van de brandweer..."