nokia 9500 Dbox1

T

timmy_i

iemand enig idee of ik hier nog wat mee kan ?

Ik ben al een aardig tijdje niet meer bezig met die schotel zooi en wil hem eigenlijk verkopen aangezien ik hem ook niet meer gebruik enzo .... maar ik weet dus niet of er nog wat mee te ontvangen valt ... buiten het nederlandse pakket en premmiere world :)

Iemand enig idee wat ik ervoor kan vragen ? of heeft hier iemand intresse (of mag dat hier niet? )

het gaat dus om :

Nokia 9500 Dbox 1 - 6-1 amon cam
scsi kabel + scsi controller
masterA II + adaptor
triax 63cm schotel + muur beugel
15 meter kabel
1 fun kaartje

laat het maar weten :)

Hallo timmy_i .

Ja wat kan je ermee???? alless.

Viacess nagra irdeto seca1.

Dus ja je moet het zelf weten,als je hem verkoopt maar ik vind

het dom.

Kijk hier het board is rond dan kan je zien wat je er mee kan.

Greez sat4ever.

ik weet wat ik er allemaal mee kan :)

maar wat er op het moment nog allemaal mee kan daar gaat het om :) .... ik ben net verhuist :) en heb nu een redelijke kabel verbinding :) met redelijk wat zenders. En gebruik mijn decoder dan ook bijna niet meer ... en vind het een beetje zonde om hem maar in de kast te schuiven en te w88 totdat hij helemaal niks meer waard is :)

dus drom :)

Ach tussen de 200 en 250 euro moet kunnen voor dat setje.
Is nog best vraag naar en bovendien een van de beste deco's.

misschien ga ik hem toch nog maar ff aansluitn :)

heeft iemand nog een leuke zenderlijst voor dat ding ?

volgens mij heb ik er nou een met 2700 kanalen en tig satelieten ? moet er eentje hebben voor alleen ASTRA als het ff kan .... iemand ?

Hoi Timmy.

Ik weet zo even niet de url's uit mijn hoofd maar er zijn verschillende sites met settingslijsten voor de Nokia's.
Onder andere die van Pet123 zijn bekend.

Als je echt geen link kunt vinden, mail me dan even dan stuur ik je wel een settingslijst.

mocht je besluiten de set op te ruimen dan heb ik wel interesse

grt
dash

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan