Nokia 9500 & S*CA2

appie39

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Ik lees net op een Italiaans board dat je met de "gouwe ouwe" 9500 Sky-Italia kunt kijken.Ze doen alleen een beetje geheimzinnig over de sw (voor zover ik begrijp).

Weet iemand hier meer van ?

Alvast bedankt voor de tips.

Appie

niks geheimzinnig SW gewoon met NoOneManIt of Dr Jamal.
De Titaniumkaart werkt nu ook in de Nokia D-box 1 en 92/9500 .
Met Dr Jamal (maar ook andere DVB versies) en een Amon 4.1 conax cam .
Bij mij werkt het alleen met een ander X-tal in de cam , maar bij een ander gaat het ook met de orginele X-tal .
De kaart word nu herkend en opent naast de kanalen die de Fun 6in1 doet , op Hotbird ook Sky Cinema 1 / 2 /3 Studio Universal - Raisat Cinema World - Discovery - Sky Sport 1 / 2 - DirettaGol - Eurosport - Happy Channel - RomaChannel .
O.a. Calcio en Prima Fila gaan (nog?) niet .
De nederlandse C+ kanalen gaan niet open (ook niet de Irdeto's) evenals ORF en ATV .
Kiosque op Astra ook noppes nada .
Op Thor , Kiosk - Private Gold - NRK - C+ GUL etc. ook beeld .
Op Hispasat helaas ook geen effekt op de Taquila's C+ en Cabo .

ik heb een vraag aan de nokia expert want ik heb zelf geen ervaaren mee mijn vriend bracht mij gisteren een nokia dbox1
9500s ik weet het niet meer de display knippert en ik zie <B2.00UNS> en verder doet hij nieks ik heb ergens geleezen dat het mogelijk te patchen wat heb ik nodig een nul modem cabel heb ik
maar welke dvb lauder en welke patch graag uitleg alles het niet kan in het boord pm mij ben ik zeer dankbaar
grtz roufa!

okee vergeet het maar geen antwoord mischien op een duits forum wel antwoord
grtz roufa!

Ja roufa, je moet niet denken dat je altijd binnen een paar uur antwoord hebt he, het kan soms wel eens wat langer duren.
En je tweede vraag heeft totaal niets te maken met het topic dus had je beter even apart kunnen stellen of een search doen ophet board.

Een knipperende b2.00uns wil zeggen dat ofwel de firmware niet meer lekker is ofwel de bootloader zelf.
Probeer er via de nullmodemkabel nieuwe firmware in te zetten, als dat niet werkt heb je een BDM-interface nodig om de bootloader er opnieuw op te zetten.

Heb ik al vaak gedaan ;)

Nokia9500+ Amon4.1-conax+WCE1.18 (en juiste keys) geeft idd beeld op s2.
Zet alleen in nomanit 1.3h Menu A de blokker aan want de hoeveelheid "emm's" die ik zie voorbijrazen lijkt me niet gezond voor je cammetje.

@black tiger ik bedoel niet verkeer maar omdat ik vaker bij duits forum kwam en daar vind je veel mensen in het bezet van een dbox1 en 2 dat bedoel ik bedoel niet hier minder ervaaren de mensen
en bedankt voor de tip maar met serial download lukt mij niet de download blijft hangen en gebeurt verder niks bij een duitse forum krijg ik een antwoord om een transbox te gebruiken maar deze kan ik nergens vinden voor free ik vind het jammer voor mijn vriend ik wil wel helpen
grtz roufa!

Hallo zeddini.

Lees wat Blacktiger schrijft!!
------------------------------------------------------------------------------
Blacktiger .

Een knipperende b2.00uns wil zeggen dat ofwel de firmware niet meer lekker is ofwel de bootloader zelf.
Probeer er via de nullmodemkabel nieuwe firmware in te zetten, als dat niet werkt heb je een BDM-interface nodig om de bootloader er opnieuw op te zetten.
---------------------------------------------------------------------

Als het een Dbox 1 is hoeft de bootloader niet vervangen te

worden.

Ik denk dat deze nog goed is.

Probeer er nieuwe firmware/software in te zetten.

Greez sat4ever.

hallo vrienden mijn special dank aan black tiger en sat4ever het is mij gelukt alles werkt nu
grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan