nokia 9500

S

sluziger

ja hoor weer een nieuweling op sat gebied, nokia 9500 doet het niet meer na key wissel, heb geen orig.card kun je op het oude kaartje deze nieuwe keys zetten? zo ja dan word het tijd voor een cardwriter

Je kunt er wel de nieuwe keys op zetten maar je hoeft er geen programmer voor aan te schaffen.
Dat zou namelijk geld weggooien zijn, gezien het feit dat per 1 maart toch de hele zaak naar irdeto/2 gaat en dan is het voorlopig afgelopen met programmeren en zelfs keys erop zetten.

kan een kaartje van canal digitaal uitkomst bieden om weer te kunnen kijken
bedankt voor de reactie

Als je een origineel acs 1.2 (blauw multichoice logo erop) of acs 1.6 (wit zonder logo met alleen barcode) hebt, die kun je ook nog aanpassen.

Indien je een van deze kaartjes hebt EN het is onder jouw naam geregistreerd bij C+ krijg je een nieuwe toegestuurd.

Er zijn nog enkele handelaren zo heb ik begrepen, die ondanks dat C+ geen nieuwe irdeto2 kaarten uitgeeft aan nieuwe abo's die alleen het "gratis" pakket willen zien, het toch voor elkaar krijgen om abo's kaarten te bezorgen.
Het kan zijn dat je daarvoor 3 maanden een test-abo op de premium kanalen zou moeten nemen (op tijd opzeggen dus!).

Het is me echter niet bekend wie dit nog allemaal kan of wil doen, dus zul je zelf even bij de vakhandel na moeten vragen.

Origineel seca2 schijnt na de nodige ombouw en toestand ook op de 9500 te werken, maar vraag me niet hoe.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan