NOKIA 9800S bijna dood

H

hubertje

Hallo,

Ik heb het volgende probleem : mijn 9800S was geladen met MA1.31 en bootsoftware 200. Om bepaalde reden wilde ik een oudere MA1.2 of 1.21 laden via PC en Nokia serialserver. Tijdens het laden ging mijn PC in screensaver en het laden werd afgebroken. Nadien werkte hij niet meer, ik kan hem ook niet totaal resetten volgens de gekende werkwijze. Ik kan nog wel soft laden via serialserver maar op het net vind ik alleen de oudere versies EU1.01 en MA1.21 en geen MA1.30 of 1.31 .

Met die oudere versies wil hij niet opstarten, ik krijg nu telkens Self test op de display en dan valt alles weg, soms heb ik nog A of een omgekeerde U.

Ik vermoed, maar ben niet zeker dat de oudere soft niet wil werken met de boot 200, bij de oudere soft wordt boot 104 gebruikt.

Sorry voor het lange verhaal maar het is (voor mij) een zeer moeilijk prb en ik heb reeds vele antwoorden ontvangen die nergens op lijken.

Dank bij voorbaat

Hubertje

Even verplaatst, de 9800s is namelijk geen irdeto ontvanger maar een CI ontvanger en verder betreft het hier een probleem dus is het beter thuis in hardwareproblemen.:)

Suc6 met de reparatie.

Hallo,

Ik heb de oplossing gevonden, Nokia 9800S werkt terug prima.

You're welcome

Hubertje Pausini

Da's mooi. Nog mooier zou het zijn als je de oplossing er nog even bij kon schrijven, als later dan iemand eenzelfde probleem tegen het lijf loopt kan hij hier de oplossing terugvinden.

Alvast bedankt!

Sorry, maar is terug uitgevallen. Dus maar verder zoeken of desnoods retour NOKIA

Hubertje

hubertje,

Hoe kom je bij boot 200 ??

bezit hier ook een nokia 9800S met de volgende spec;

MA1.31

boot 104

Bruce.

Bruce,

Ik heb dus inderdaad boot 200, weet U hoe men de software kan uitlezen ? En als U dit kan is het dan mogelijk deze boot 104 te bezorgen via internet ?

You're welcome

Hubertje

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan