Noord Amerika

S

skybobo

Na een paar jaar zonder de satelliet hobby ben ik weer terug. Ben benieuwd wie er ervaring heeft met de ontvangst van Noord Amerika. Welke satelieten zijn er en welke apparatuur is hiervoor het beste geschikt. Heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen dus verwijzing naar links is ook ok.

Alvast bedankt

Eerst welkom op het board.

Gezien de Amerikaanse providers er geen belang bij hebben voor die paar kijkers ook de rechten te gaan betalen voor Europa is er dus niets mogelijk per sateliet.

Welke satelieten er zijn kun je zien bij Lyngsat, http://www.lyngsat.com/

Wat wel mogelijk is kijken via internet met een snelle verbinding je moet dan eens Googlen op Slingbox die zet je bij een kennis in Amerika neer en hier log je in op dat ding.:)

Welkom terug eerder.:) Skybobo is er nog eentje van de goeie ouwe tijd.:biggrin:

Was er niet een van die Amerikaanse satellieten die nog een link maakte met een sat hier in Europa waar je een feed van kon vangen? Of is dat inmiddels opgeheven of gecodeerd? Een paar jaar geleden heb ik daar eens iets van vernomen, dacht dat het toen een projectje was van Murdoch, maar weet ik niet meer zeker.

Nou ik weet niet of dat bedoeld wordt, inderdaad zitten er wel enkele kanalen in sommige pakketten zoals HBO,Nasn en nog een paar.

Ervaring met de ontvangst van Noord Amerika zal er niet veel zijn in Europa wel heb ik ooit eens iets gelezen van iemand in Schotland die wat opgevangen had van een Amerikaanse sateliet.

Maar om hele pakketten te ontvangen zal het een verhuizing worden! :cool:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan