Norton 2006 of andere?

D

dedoele

Welke viruscanner?
Norton, mc affee, of.....?

Ik wil een andere virusscanner gaan halen maar welke is goed en ook welke is de laatste nieuwe versie, is NORTON 2006 te vertrouwen ik heb vroeger de NORTON 2004 PRO gehad en daar was ik niet tevreden van omdat deze window files aanzag als virus.

groetjes,

jochen

Is vaak onbemind.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is.
Andersom gaat ook op:
Norton is zeer bekend.
Maar dat wil weer niet zeggen dat ie de beste is.

Als je gaat voor gratis, dan kun je AVAST! eens proberen.
Of de gratis versie van AVG, ook een aanrader.

Als je gewoon de (al jaren) best geteste scanner wil (niet per se gratis), dan zou je voor NOD32 moeten kiezen.

Onthoud dat je er niet bent met alleen een virusscanner.
Je hebt ook bescherming tegen adware nodig.
En ook pop ups zijn erg vervelend en je kan je er tegen beschermen.
Avast doet meer dan alleen virussen scannen.
Maar hoe meer er in 1 programma gestopt word, des te zwaarder is deze een belasting voor je systeem, je kent dat al van norton.
Maar norton spant wat belasting betreft wel absoluut de kroon.

Noem je in mijn optiek net de 2 virusscanners die je niet moet hebben. Norton en (in mindere mate) Macaffee.

Er is nog niet zo lang geleden een topic geweest waarin aanraders stonden voor allerlei virusscanners, dus het was wel handig geweest als je eerst even een search gedaan had in dit forum op "virusscanner".

Ga je voor een betaalde scanner, zou ik Nod32 of Panda Platinum adviseren.
Wil je een gratis virusscanner heb je de keuze tussen AVG, Avast en Anti-vir die in de gratis sectie zo'n beetje topper zijn.

Bij deze keuzes is ook gedacht aan de system performance. Er zijn meerdere virusscanners (bijv. Panda Titanium maar ook andere merken) maar deze willen nog wel eens het systeem vertragen, vandaar dat ik deze niet genoemd heb.

probeer het eens met kaspersky en antyhack of nod32 met sygate dan heb je het fijn voor elkaar maar liever geen N die was goed als je nog vragen hebt hoor ik het wel gr b12

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan