Norton verwijderen

V

valerio3

Zit met een klein probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb via software via instellingen norton eraf geprobeerd te halen, maar ik krijg de melding dat het niet kan daar ik geen supervisor ben.
Het stomme is dat het mij eigen probleem is en er maar een account is(die van mij) met de volledige rechten
Ook via het programma kan ik vrij weinig, krijg steeds dezelfde melding.
Het betreft norton internet security van vorig jaar.

Alvast bedankt voor de reacties

Ja pret, die melding ben ik ook al een tweetal keren tegen gekomen. Hij laat dan ook niets meer toe en zeurt overal met het Supervisor gebeuren.

Ben op de site van Symantec gaan zoeken, daar is dan te vinden dat je middels supervisor moet inloggen in de virusscanner.
Dat is me bij een van beide keren gelukt, de tweede keer was die optie nergens te vinden.
De beste optie is om deze inlogoptie te vinden, als supervisor in te loggen, het supervisor account uit te schakelen, en daarna netjes te uninstallen, want zelfs dan laat ie nog genoeg troep achter.

Misschien dat iemand anders je nog een betere manier kan vertellen, ik zal je alvast de noodoplossing aandragen.

Ga naar de symantec support site en zoek daar op RNIS of hier heb je de direkte link:
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/nis/RnisUPG.exe

Daarmee kun je ook een niet uninstalleerbare Norton weer uninstallen, deze .exe is o.a. geschikt voor Norton 2003.

Na het opruimen zal ie willen booten en dan krijg je foutmeldingen tijdens het starten, gewoon op enter meppen dan start ie wel door.
De foutmelding zal vrijwel zeker gaan over SYMEVNT.386 en misschien ook nog wel SYMCDI (extensie weet ik niet meer).
Zoek hierop in registry en verwijder deze keys gewoon, dan ben je van het probleem af.

Dit is een zeer onzuivere manier van uninstalleren.
Normaliter zou ik zeggen, installeer die RNIS nog een keer er overheen, en de-installeer hem dan, dat werkt in alle gevallen beter. Maar met dit supervisor geneuzel heb je kans dat ie dan gaat zeuren dat ie niet wil installeren omdat er al een versie aanwezig is en dat deze eerst weg moet.
Maarja, je kunt altijd proberen.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan