notebook

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Wie weet wat de snelste en beste laptop is op dit moment

zat zelf aan een maxdata M chip 1,8 te denken
of een acer p4 3.02 , en mischien een toshiba??

MAAR ZEKER GEEEEEN packard Hell uhhh bell pokkeding

Laat de tips maar komen

heb zelf een compaq (van werk) met alles erop en eraan, incl.brander DVD/CD, erg snel, zelfs voor games is is goed te gebruiken...
enige nadeel is dat je wel bijv.docking station nodig heb als je meerdere dingen wil aansluiten op je laptop

Brdankt voor de reaktie,s mensen
sja Zoals mijn naam al zegt Kweet (nog) Niet

effe verder kijkken

p.s wie weet of.....
een p4 3,06 sneller is als een m chip 1,8 of een amd 3.0 ?

Tja, je vraag is even makkelijk als moeilijk te beantwoorden:

Ik zal het op de gulden middenweg houden ;)

Toshiba is de beste!

Het is belangrijk om te weten wat je met het apparaat gaat doen. Ben je een huistuinennico gebruiker, dan is zo'n ding bij de aldi een schitterend apparaat. Een colega heeft hem gekocht.
Hier is eigenlijk te zeggen dat het niet uit maakt wat je koopt in de prijscatagorie 1000 - 1800.

Ben je een zakelijk gebruiker: Toshiba. Duurdere range. Wil je niet "te" veel uitgeven maar wel een mooie met 17" breedbeeld:
P20 (geloof ik) is een prachtige flaptop...

Suc6

jepp ik zat ook aan deze te denken
wel er duur bijna 3000 pleuro's

bedankt voor de tip big-g

Originally posted by BiG_G
yw

maar dan heb je ook wat....

deze wordt het !!!!

p.s Big_g ken je me misschien wat lenen !!! ;-)

Nou Proficiat dan.
Het is al de 2de of 3de keer op korte tijd dat Toshiba notebooks terugroept vanwege fabricagefouten.
Toshiba is ooit de beste geweest met notebooks maar is dat momenteel toch echt niet het geval.

Welke wel goed is kan ik niet zeggen, te weinig ervaring mee en ze hebben allemaal wel wat.:)

Heb zelf sinds kort de Acer 1712 SMI en ik moet zeggen dat ik het een wereldapparaat vindt. Zeer snel, goede uitbreidingsmogelijkheden en alles erop en eraan inclusief 17 inch schermpie.

Moet wel eerlijk zeggen dat je hem niet heel de dag om je nek moet hebben hangen want dat loop je krom (weegt 7 kg) maar als je hem vaak gebruikt op wisselende vaste plaatsen (wat een woord zeg) dan is het een regelrechte topper met een aantrekkelijke prijs eraan.

Hmmmm BT,

Dat wordt niet erkend door een maat van me die juist erg veel met flaptops werkt. En juist met allerlij verschillende.

Dat Toschiba ze terugroept om ze telaten maken, is alleen maar zeer goed. Ik ken er genoeg die het niet doen (dat terugroepen) en zelfs niet erkend dat de party gehuegen slecht is (Aan den lijven ondervonden!)

Ik denk dat weetwel heel tevreden zal zijn met z'n flaptop!

Tja, wij hadden vroeger niets anders op het werk dan Toshiba, maar ze zijn net na mijn vertrek overgestapt op een ander merk, ik dacht Compaq, die waren goedkoper en stabieler.
Toshiba bleek vaker last te hebben van warmteproblemen, vaker last met de accu en de koeler en da's ook niet leuk.

Natuurlijk is het een goede zaak dat Toshiba ze terugroept, maar er zijn gevallen bekend van mensen die eerst behoorlijk kosten hebben gemaakt voordat opeens Toshiba ontdekte dat het om een fabrieksfout ging. Dat was een van die keren dat er laptops teruggeroepen waren. De inmiddels (vaker) gemaakte reparatiekosten werden niet vergoed. En dat vind ik dan toch weer minder.
Wij hadden veel Toshiba Tecra 8000 (dus echt niet de goedkoopste toen) en nadien nog een paar andere modellen.
Terugroepen is goed, maar als dat al 3x in 4 of 5 jaar tijd gebeurd is het toch wel relatief veel te noemen.

Een ander heel groot bedrijf (waar een vriend van me een beetje IT baas is ongeveer) wat wereldwijd gevestigd is, heeft ook al besloten te stoppen met Toshiba, en in dat geval spreken we van duizenden laptops, en als zo'n bedrijf al die beslissing maakt dan gaat je dat toch wel aan het denken zetten met bovengenoemde ervaring erbij.

Uiteraard zijn er ook die prachtig lopen en nooit problemen hebben, maar dat heb je bij alle soorten hardware.
Ik reageerde dan ook alleen maar om een tip te geven waar je eventueel naar kon kijken en hoe die situatie momenteel is.
Dat Acer het goed schijnt te doen tegenwoordig hoorde ik ook al, maar heb zelf zoals gezegd geen ervaring met andere merken laptops. Heb hier zelf een Compaq en ben er tevreden mee alhoewel ik zelf een beetje anti-Compaq ben normaliter.;)

Ach, je moet een beetje mazzel hebben met dergelijk spul.
Ikzelf ben ook altijd een beetje compaq anti geweest... Echter ik draai al meer dan een half jaar op een compaq P350....

G

Originally posted by BiG_G
Ach, je moet een beetje mazzel hebben met dergelijk spul.
Ikzelf ben ook altijd een beetje compaq anti geweest... Echter ik draai al meer dan een half jaar op een compaq P350....

G

Ja en zo heeft elk merk wel zo zijn foute serie maar Toshiba roept ze wel erg vaak terug.

Ik zelf heb nu een half jaar een Dell en ben er best tevreden over
maar als ik dan zie wat voor problemen een kennis van mij heeft met een Dell nou dan wil je dat echt niet.

Op de zaak had ik laatst iemand met een Acer het ferarie model en prachtig om te zien maar elke dag 1 of 2 keer het wel bekende blauw scherm van de dood.

gr,

Thewizzard

Originally posted by The Wizzard
Op de zaak had ik laatst iemand met een Acer het ferarie model en prachtig om te zien maar elke dag 1 of 2 keer het wel bekende blauw scherm van de dood.

gr,

Thewizzard

90% zeker dat dat het geheugen is!

Mijn computer leveransier werkt niet meer met toshiba
ik zocht naar de acer 1714 smi Whaaa Dahm uitverkocht,
en wegens weinig animo Wordt hij niet meer gemaakt
ook bij reselers op internet UITVERKOCHT !!!!
boeeeeweeeeeee

mischien een asus of sony

ik wilde graag een p4 3,4 of hoger
dan maar effe wachten op een nieuw model

Waarschijnlijk een systeem met een P4 3.2 EE of een AMD 64 Bit Mobile 3200 of 3400 ofzo.
Ligt eraan wat je ermee doet en welke benchmarks je erop loslaat wie deze strijd gaat winnen.

Rolo

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan