Nr. 4 uit de link Top 10 !

C

charel

Wat vinden jullie van "Freeseka" (de nr.4 uit de Duck-link toptien) ?

Heb er al eens eerder naar gevraagd, maar op een of andere spookachtige manier is mijn thread hierover opeens verdwenen !

vr.gr. Charel.

Ik bedoel dus dit: "We present you the seca2 dreamcard !!!

The first unofficial seca2 card in the market.

Now with this smartcard you can have access to various digital transmissions which are encrypted with the
mediaguard(seca2) system.You can enjoy the best digital packages in Europe.Sky Italia,Digital+,CanalSatellite France,Tps,Absat,Canal Digitaal Satelliet,Cyfra+.

The card is clone of an original card of each package and it is full autoupdate(this means in simple words that the card will works for years until the providers will change the encryption system again and they go to ?seca3? for example).Each card can have only one provider and gives access to all the channels of the provider including the pay per view(like kiosque,taquilla,sky prima fila,sky calcio....).

The price for the card is 150 euro (shipping is included).Click here if you want to place an order."

vr.gr. Charel.

Ik snap niet dat mensen nog steeds bereid zijn om dit soort bedragen uit te geven voor een kaartje met garantie tot aan de voordeur wat daarnaast ook maar maximaal 1 jaar loopt.

Het zou leuk zijn als het allemaal klopt wat erop staat, maar als je ziet dat het dus clones zijn, dan kunnen ze ook uitgezet worden, ik vind het maar niks.

Nogmaals...

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die zonder blikken of blozen een kaart kopen, herstel .... geld storten op een rekening in de hoop dat ze een kaart krijgen waarop ze inderdaad maar 1 Jaar kunnen kijken terwijl ze een officieel Abonnement van Canal + kunnen krijgen voor het zelfde geld althans bijna het zelfde geld.

1. Je helpt C+ om te blijven bestaan.
2. Je hebt altijd beeld.
3. Je loopt geen risico om uitgezet te worden.

Maar nu even wat anders !

De vraag is waar gaat het nou om ?
Is het het gevoel van "ik doe lekker wat geheimzinnigs want ik kijk illegaal TV" .

Zou het niet zo kunnen zijn dat bijv. een provider zo'n aktie opgezet zou kunnen hebben,kijk zo'n website en zo'n advertentie is zo gemaakt ,een buitenlandse rekening is zo gemaakt en de gene die zo'n kaart wil hebben die stort gewoon 140 of inmiddels 150 Euri's op de rekening en de provider zegt : Zo de buit is binnen en dat voor het jarenlang gratis kijken !Dank U en krijg verder de schijt maar.

Wat mij opgevallen is toen de kaarten in het begin aangeboden werden dat er een mede Forumgenoot het adres van " Papa " kwijt was en twee minuten later had die gepost dat hij het " Adres van Papa zelf had gekregen " en er werd gepost in gewoon Nederlands en dat is toch wat moeilijk voor de gemiddelde Griek, nietwaar ?
Dus ik denk dat "Papa" dichterbij zit dan menigeen denkt.

Dit is gewoon een idee dat ik er bij heb ... en is misschien wat vergezocht maar misschien toch wel iets om over na te denken ... toch ?

Het zou kunnen ...

Cya ...

als je toch een beetje zakelijk bent ingesteld trap je daar inderdaad niet in
geld storten bij een xpersoon???????
wij lopen naar de feestdagen toe ik kan wel iets gebruiken
als jullie toch het geld kwijt willen lol he he
gr dalton

Lijkt wel erg veel op het verhaaltje van papa
En die kennen we maar al te goed

Hosting Fun

Advertenties

Terug