nsis error

H

hatz

wie o wie weet hoe ik deze error er uit krijg,
bij het opsterten van explorer krijg ik deze foutmelding na dat ik groote schoonmaak heb gehouden met spybot tooltjes.

gr hatz,

je blijft van de straat met een pc en microsoft...

Nsis error wijst normaliter op een corrupte installer.
Je kunt eens kijken wat je allemaal hebt weggeknikkerd met Spybot, er zit namelijk ook een "heal" optie in Spybot zodat als ie iets stuk maakt, je het ook terug kan zetten.

Maar alleen schrijven dat je een nsis error hebt bij het opstarten van explorer word moeilijk op te lossen waarschijnlijk.

Krijg je zo'n windowtje te zien waar "nsis error" bovenin staat en nog wat meer informatie in het venstertje zelf of hoe manifesteert zich die error?

Is dat het enige wat je te zien krijgt? Nsis error, geen foutmeldingen of verdere informatie of codes?
Heb je na het zuivermaken met Spybot nog iets geinstalleerd?

inderdaad een corrupte installer van een searchtsbar
en wel ijoem search en ivan searchts de eerste gaf de melding teminste nadat ik alles had verwijdert, bij restart geen melding meer.

hoe voorkom ik dat dit soort programma's op mijn pc komen een popup killer is niet afdoende en kan ik mijn start pagina vast zetten.

gr hatz,

dit is een vrij land daarom kies ik liever zelf !!!

Start pagina vastzetten daar is een truukje voor maar ben ik weer vergeten.
Een goede manier van bescherming is Spybot draaien met de Teacup bescherming of als je die niet wilt, Spybot draaien en als dan alles weg is, de Immunize optie kiezen, daarmee blokkert Spybot dan al enkele honderden sites en cookies die bekend zijn voor het al dan niet stiekum installeren van spyware.

Immunize optie ga ik proberen als het maar niet te veel van het goede is.
nu de start pagina nog maar der zijn er wel meer die dit trukje kennen toch of leest black tyger alleen dit soort vragen.

gr hatz,

harry potter is weer beter?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan