nu het vakantie is.........wat vakantie moppen

scubadiver

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
56
Punten
28
Leeftijd
68
Een man ligt in Benidorm aan de rand van het zwembad, en wil indruk maken op een mooie vrouw die daar ook ligt. Hij springt in het water, trekt baantjes, rugslag, borstcrawl tot 'ie niet meer kan. Dan klimt hij weer aan de kant. "Zo," zegt de vrouw, "u kunt goed zwemmen." "Jaha," zegt de man, "ik heb jaren in de Olympische Ploeg gezeten." Dan staat de vrouw op, maakt een sierlijke duik van de duikplank en doet allerlei figuren en kunstjes onder water. Als ze uit het water komt, staan de mensen te applaudisseren. "Nou mevrouw," zegt de man, "u kunt ook heel goed zwemmen. Heeft u misschien ook in de Olympische Ploeg gezeten?" "Welnee," zegt de vrouw, "ik heb twaalf jaar de hoer gespeeld in Venetie."

Een Nederlander is op vakantie aan de West-Afrikaanse kust en ontdekt vlak bij zijn hotel een baai met kristalhelder water, omzoomd door rietkragen. Het is heet en hij heeft trek is een koele duik en vraagt aan een autochtoon:'Zitten hier krokodillen?' Nee meneer, hier zijn geen krokodillen. Na deze gerustellende woorden geeft de Nederlander zich te water. Terwijl hij onbekommerd een paar baantjes door de baai zwemt, kijkt de autochtoon vanaf de kant belangstellend toe.
Als de Nederlandder het droge weer heeft opgezocht vraagt hij:'Waarom zitten hier eigenlijk geen krokodillen? die zijn er toch wel in dit land? Zegt de autochtoon:'Zeker, meneer, maar je vindt nooit een krokodil waar veel haaien voorkomen!'

Er zit een man in het vliegtuig die terugkeert van zijn vakantie. Naast hem komt een beeldschone vrouw te zitten, die serieus in een dik pak papier zit te lezen. De man durft niet goed contact te leggen, maar besluit zich geinteresseerd te tonen. Hij vraagt: "Is het interessant, wat u zit te lezen?" "Jaha," zegt de vrouw zwoel, "dit is het verslag van een symposium van nymfomanen waar ik geweest ben." "Oh," zegt de man, "en is er nog wat bijzonders uitgekomen?" "Jazeker," zegt de vrouw, "het blijkt dat Indianen en joden de beste minnaars zijn." "Wat toevallig," zegt de man, "mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Winnetou Cohen."

Er lopen twee mini-kabouters over het strand. Ze lopen het naaktstrand op, en daar ligt een vrouw met haar benen een beetje uit elkaar. De kabouters lopen langs haar enkel, haar kuit, haar knie en staan stil bij haar dij. "Zie je dat daar?" wijst de ene kabouter, "dat is een leuk huisje. In dat holletje zou ik wel willen wonen." "Anders ik wel," zegt de andere kabouter. "Als jij nu eens wat te eten gaat halen," zegt de ene kabouter weer, "dan bel ik even aan." Even later komt die kabouter terug met twee kleine bakjes mini-friet. "En," vraagt 'ie, "heb je al wat bereikt?" "Ik snap er niks van," zegt die andere kabouter, "ik druk steeds op het knopje, iemand roept `ik kom', maar ik zie niemand."

Twee jonge mannen hebben liggen bakken aan de Costa del Sol. Op de hotelkamer komen ze erachter dat ze helemaal bruin zijn, op hun geslachtsdelen na. "Geen probleem," zegt de ene jongen, "morgen graven we onszelf helemaal in op het strand, en dan laten we alleen onze pikken naar buiten steken. En dan halen we gewoon adem door buisjes." Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag graven de jongens zich helemaal in, en alleen hun pikken steken naar buiten. Komen er twee Nederlandse ouwe vrijsters voorbij lopen. Zegt de ene: "God, Mia, moet je kijken, daar hebben we in Nederland jaren naar gezocht, en hier groeien ze in het wild!"

Op een drukke markt in Lazise aan het Gardameer stond ik een poosje te kijken naar hetgeen men de toeristen te koop aanbood. Toeristen kopen bijna altijd iets, want men wil een herinnering voor thuis meenemen. Op de kraam lagen allerlei gekleurde koordjes en ik vroeg wat dat waren. 'Dat zijn barometers.' 'Oja... hoe werkt dat dan?' 'Heel eenvoudig: als het heen en weer zwaait, stormt het, als het vochtig is, regent het.'

Boze zwemmer tegen de badmeester: "Dan wil ik wel even van u weten waarom u mij de toegang tot het bad ontzegt!"
"Dat is heel simpel," antwoordt de badmeester "u plast namelijk in het water."
"Maar dat doen er toch een heleboel!"
"Akkoord, maar niet vanaf de hoge duikplank!"

Een Amerikaan reist door Engeland per trein en vindt in de overvolle trein een coupe met nog een plaatsje. Die lege plek wordt echter ingenomen door een klein hondje. De Amerikaan vraagt vriendelijk aan de eigenares van het hondje of hij mag zitten.
"Nee", antwoordt de vrouw.
Dus die Amerikaan zegt: "maar mevrouw, de trein is overvol, ik wil graag zitten."
"Nee", zegt de vrouw weer.
Die Amerikaan wordt nu toch wel een beetje geirriteerd en houdt vol: "Ik heb betaald voor een plaats en nu wil ik zitten!"
"Nee", antwoordt de vrouw resoluut.
Dus die Amerikaan wordt echt pissig, schuift het raam open, pakt het hondje op, pleurt die het raam uit en gaat rustig zitten.
Een Engelsman tegenover hem: "jullie Amerikanen doen ook alles verkeerd!"
"Hoezo dat dan?", vraagt de Amerikaan.
Zegt die Engelsman: "Nou, je hebt de verkeerde teef het raam uitgegooid!"

Twee dames lopen over de Schotse heide, en zien tot hun verbazing een echte Schot in kilt daar liggen slapen. Een van de dames vertelt de ander dat ze eigenlijk wel eens wil zien wat die Schotten nu onder hun kilt hebben, en ze besluiten dat maar eens gaan te bekijken. Na voorzichtig naar de man toe te zijn geslopen, tillen ze de rok op en bekijken daar het gigantische lid van de slapende Schot. Een van de dames haalt een blauw lintje uit haar haar, bindt dat voorzichtig om het ding, en ze zegt: "dat heeft hij nu wel verdient, en ze vertrekken."
Na een tijdje wordt de Schot wakker, en besluit een plasje te gaan doen. Als hij tegen een boom aanleunt en ziet wat er aan de hand is, roept hij uit" Ik weet niet wat er gebeurt is terwijl ik lag te slapen, maar ik vindt het wel fijn dat jij daarvoor de eerste prijs hebt gekregen!"

De man komt in een afgelegen Japans dorpje en na z'n grote boodschap ontdekt hij dat er geen toiletpapier is.
Na zijn beklag legt de plaatselijke hotelhouder hem het systeem uit: in Japan reinigt men zich met de wijsvinger, en die wordt op zijn beurt door menselijk lippen weer ontsmet.
"Ge zijt zot zeker," zegt de reiziger, "wie doet dat nu met z'n lippen?"
"Dat gebeurt echt," zegt de eigenaar. "Volgende keer steekt u na het reinigen uw vinger door het gat in de WC-wand, en u zult zien dat ik gelijk heb."
De volgende morgen gebeurt het; de reiziger steekt na het krabben z'n vinger door het gat in de muur. Aan de andere kant zit een oude Japanner met twee bakstenen naast zich. Zodra deze de vinger ziet, grijpt hij de bakstenen en slaat ze met de vinger ertussen tegen elkaar.
"AAAAAAAUUUUUUUUWWWWWWWW!!!!!" brult de man, en steekt de vinger in z'n mond.

Tijdens zijn vakantiereis komt Bram met zijn gids aan de oever van het Meer van Galilea.
'Hoeveel kost het mij als ik met de boot het meer over vaar?'
'Dertig dollar, meneer'.
'Dat is erg duur!'
'U moet niet vergeten dat dit een beroemd meer is, Jezus heeft over dit water gelopen!'
'Ja, geen wonder met zulke prijzen!'

Een kanarie, giraf en een krokodil zitten vakantie plannen te maken:

Kanarie:" Ik ben een kanarie, mijn vrouw is een kanarie en mijn kinderen zijn ook kanaries, dus ik denk dat ik naar de canarische eilanden ga"

De giraf:"Ik ben een giraf, mijn vrouw is een giraf en mijn kinderen zijn ook giraffen, dus ik denk dat ik naar Kenia ga"

Zegt de Krokodil: " Ik heb een grote bek, mijn vrouw heeft een grote bek en mijn kinderen hebben ook een grote bek, dus ik denk dat wij maar naar Duitsland gaan!!!!

Een toerist komt in een spaans dorpje en besluit te gaan dineren. Om wat van de Spaanse keuken te weten te komen neemt hij de specialiteit van het huis: "cojones".
Omdat hij wil weten wat "cojones" zijn, vraagt hij de ober om uitleg. "Cojones, senor, dat zijn de ballen van de stier die vandaag in de ring is gedood" vertelt de ober.
De man kokhalst even, maar besluit toch door te zetten.
De "cojones" blijken hem zo goed te smaken dat hij zelfs zijn bord erbij aflikt en de ober de complimenten voor de kok laat overbrengen.
De volgende dag komt de toerist terug in het restaurant en bestelt opnieuw "cojones". Na te hebben gesmikkeld en gesmuld roept hij de ober om hem weer te complimenteren: "Die cojones smaken geweldig, heeft u mij gisteren nu een extra grote portie gegeven of was het vandaag een kleinere stier?" "Ah nee , senor, de stier verliest niet altijd!"

Twee jonge meubelmakers uit Drente gaan op stap in Parijs en belanden in een kroeg op Montmartre. Omdat ze geen woord Frans spreken tekenen ze op een stuk papier een bierglas en steken daarbij twee vingers op. Ze worden op hun wenken bediend.
De wufte dame achter de bar vermoedt dat zij nog wel iets meer in de zin hebben. Zijn tekent een bed op het papier en laat dit met een verleidelijke blik aan het tweetal zien. Waarop de ene zijn maat aanstoot en fluistert:
'Verrek, die meid is helderziend! Hoe kan zij anders weten dat we meubelmakers zijn?'

Als het personeel met elkaar uitgaat na het werk, praten ze over voetbal of basketbal.
Als het middenkader met elkaar uitgaat na het werk, praten ze over tennis of basebal.
Als het topmanagement met elkaar uitgaat na het werk, heeft men het over golf.
Conclusie: des te hoger in de organisatie je zit, des te kleiner zijn je ballen.

Toppunt van kracht?
Met een slappe lul een schuifraam open schuiven!

Toppunt van uithoudingsvermogen?
Als het raam dicht valt, het nog een keer proberen!

Een knap hups ding dreigt in zee te verdrinken. Kees bedacht zich moment rende in zee en begon snel naar het zinkende meisje te zwemmen. Met moeite brengt hij haar in veiligheid op het strand. 'Hartelijk dank, stamelt het meisje, je mag drie wensen doen'. 'Mag ik en wens ook drie keer uitvoeren?', vraagt kees bedachtzaam.

Vader en zoon drinken in de voorkamer een borreltje. De vader begint te praten: "Dit zou wel eens de laatste gezamenlijk borrel kunnen zijn. Ik ben al oud, ik voel mijn einde naderen. Maar ik ben niet bang voor de dood. Ik geloof heilig in reincarnatie." "Reincarnatie, pa, wat een onzin," zegt de zoon, "als je dood gaat, is het gewoon afgelopen. Einde verhaal." "Nee hoor," zegt de vader, "ik weet zeker dat ik weer terugkom. Ik weet niet als wat, maar ik kom terug." Zes maanden later komt de vader te overlijden. De zoon is toch wel nieuwsgierig geworden en besluit naar een spiritist te gaan. Via de spiritist krijgt hij inderdaad contact met zijn vader: hij is gereincarneerd. "Hoe is 't nou, pa?" vraagt de zoon. "Jongen, ik heb het heerlijk," klinkt de stem van de vader, "als ik wakker word, ga ik eerst lekker eten, daarna maak ik een wip, dan doe ik een tukkie, is het tijd voor het middageten. Daarna maak ik nog een wip en ga een tijdje slapen. Als ik wakker word, is het tijd voor het avondeten, en daarna ga ik nog een keer of twee neuken, en dan ga ik pitten. En de volgende dag doe ik weer hetzelfde." "Maar pa," zegt de zoon, "waar zit je dan?" Zegt de vader: "In een konijnehok in Koog aan de Zaan."

Een vrachtwagenchauffeur maakt er een gewoonte van om zoveel mogelijk liftende negers aan te rijden. Als hij er een ziet staan, zwenkt hij op het laatste moment de berm in en bwam! Op een dag denkt hij er weer een te zien staan, maar als hij dichterbij komt, ziet hij dat het een pastoor is. Hij remt en geeft de pastoor een lift. Even verderop ziet hij een neger staan liften. De chauffeur denkt: met een pastoor naast me kan ik het natuurlijk niet maken om die neger aan te rijden. Weet je wat? Ik rij rakelings langs hem heen, om hem in ieder geval te laten schrikken. Rakelings rijdt de chauffeur langs de neger. Bwam, een doffe klap. Verbaasd vraagt de chauffeur aan de pastoor: "Wat gebeurde er?" Zegt de pastoor: "Ik zag dat je ging missen, dus ik gooide het portier even open!"

Sinds het laatst gebeurd is dat een vrouw in Amerika bij haar man een stuk van zijn snikkel heeft afgesneden, doet de verzekering goede zaken. Een man belt naar zijn verzekeringsagent: "Heeft u ook een jongeheren-verzekering? Ik loop namelijk nogal risico." Zegt de verzekerings-agent: "Ja, zo'n verzekering heb ik. Dat kost u 10.000 dollar per jaar." "Ik bel u nog wel terug," zegt de man. Daarna belt hij met een vriend die ook in verzekeringen doet. "Heb jij ook een jongeheren-verzekering?" vraagt hij. "Jazeker," zegt zijn vriend, "dat kost je 1000 dollar per jaar, maar dan ben je tegen alle risico's verzekerd: snijden, bijten, hakken, schuren..." "Ik bel je nog wel terug," zegt de man. Dan belt hij weer met zijn verzekerings-agent: "Hoe kan dat nou?" vraagt de man: "jouw jongeheren-verzekering is 9000 dollar duurder dan bij de concurrent." Zegt de verzekerings-agent: "Dan moet je maar eens goed de kleine lettertjes van hun polis lezen! Daar staat: de eerste vijf centimeter zijn voor eigen risico!"

Een paar antieke, maar er zaten ook een aantal echt leuke bij, bedankt!!:biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan