Nu is het echt kerst in het boetsenbos

Hahahaha.... te lange nagels, hangtieten, groepsseks... een 6.:biggrin::biggrin:

Tjonge jonge al net zo slecht als van zijn maatje...

Trekt veel te weinig uit om te keuren. Maar laat BT er nog maar eens naar kijken. :biggrin:

Een 3 omdat ze wel de looks heeft, maar da's dan ook alles, er gaat geeneens iets uit. Eerst wilde ik er nog een 4 van maken maar bij de link sloeg ook nog eens mijn virusscanner alarm:
Contains HEUR/HTML.Malwaer suspicious code, aldus mijn scanner, dus daarvoor ook nog een punt aftrek.

De freggelboe(ts)f vereniging probeert ook nog op andere wijze binnen te dringen merk ik doch dat lukt niet.:biggrin::biggrin:

Het zal dit weekend een harde strijd worden denk ik BT....

"t is gelukkig vanacht rustig gebleven bij de burcht, heb de hond niet gehoord en heel wat rondjes gelopen met m'n :schieten: in de aanslag. Maar ze durfden vanacht niet toe te slaan. :biggrin:

Dat wordt wel opletten dan, als die cowgirls je met hun neptieten om de oren slaan heb je zo een blauw oog te pakken.:biggrin:

Phuhhhhhh, allemaal pure afgunst.

Boets.

Ach B. laat ze maar, wij weten wel beter. :biggrin:

Knappe kerstmuts die onopgemerkt langs Big-Henk, pikkie en hun manschappen komt.

Multimuts

Wij wonen beiden onder de "grote rivieren" en die anderen, buiten BT, erboven!

Ze gaan echt niet zwemmen om van het boetsenbos naar de freggelgrot te gaan hoor. :stupid:

Het is nu in elk geval wel duidelijk wie B is.:biggrin:

Jah, dat ziet er beter uit, in de gauwigheid op zijn minst vijf 7's.:biggrin:

Black Tiger;197423 zei:
minst vijf 7's.:biggrin:

pfffttt, veel beter, een dikke paa... , uhh ik bedoel een dikke 9!!! :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan