nummer 9

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een jonge man gaat trouwen met een prachtige vrouw die reeds 8 keer is gescheiden. Tijdens hun huwelijksnacht zegt de vrouw: ?zul je voorzichtig met me zijn, ik ben nog maagd?. ?Wat??, zegt de bruidegom verbaasd. ?Je bent al 8 keer getrouwd geweest?? ?Nou, mijn eerste man was een vertegenwoordiger en die zei steeds hoe lekker het zou zijn.
Man nr. 2 zat in de software. Hij wist nooit hoe het zou moeten werken en beloofde steeds er naar te kijken en bij mij op terug te komen.
Man nr. 3 zat in Telemarketing: Ondanks dat hij wist dat hij de order had, wist hij nooit wanneer hij kon leveren.
Nummer 4 was engineer. Hij wist de basishandelingen maar wilde 3 jaar de tijd om nieuwste technieken te onderzoeken en te implementeren.
Man nummer 5 kwam van de administratie: Hij dacht dat hij wist hoe het moest maar wist nooit of het nou zijn werk was of dat van een ander. Man 6 was Psychiater: Alles wat hij deed was er over praten.
Nr 7 was een gynaecoloog: Hij keek er alleen maar naar.
Man 8 was postzegel verzamelaar. Alles wat hij deed was likken?oh mijn god wat mis ik hem.
Maar nu ben ik met jou getrouwd en ik ben zo opgewonden.? ?Da?s mooi?, zei haar negende echtgenoot, ?maar waarom???? ?Jij zit bij de belastingdienst dus nu ben ik er zeker van dat ik genaaid ga worden!?:biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan