Oeps, 2 topics weg van deze sectie

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
35.269
Waarderingsscore
1.176
Punten
113
Leeftijd
61
Locatie
State Penitentiary
Oeps... er ging iets fout en nu zijn er 2 onderwerpen verdwenen van deze sectie.

1.) We worden weer genaaid van Boets
2.) Vakantie van Janblues.

Ik was de nieuwe postings aan het nakijken, daar zitten ook altijd feeds bij. Overbodige feeds doe ik verwijderen en daar moet ik die ook specifiek voor aanvinken. Ik had er 1 aangevinkt en in totaal waren er 4 nieuwe posts, dus 2 feeds en bovenstaande 2 postings.
Na op verwijderen geklikt te hebben waren ze echter allemaal weg en niet alleen de geselecteerde.

Hickup van het forum dus, nooit eerder gebeurd, heel vreemd. Maar excuses voor het verdwijnen van de threads.
 
Hickup van het forum dus
Heb je daar ook de oorzaak van ontdekt? Zelf heb ik dat soms met serveronderhoud, wat meestal rond 6:00 's morgens wordt uitgevoerd. Gelukkig is er dan sporadisch iemand online.
 
Heb je daar ook de oorzaak van ontdekt?
Nee, geen idee. Er waren gewoon postings weg die niet aangevinkt waren. En normaliter worden alleen de aangevinkte weggehaald, maar nu 1 aangevinkt en ze werden allemaal verwijderd. Vanuit de nieuwe berichten. En die anderen stonden nieuw omdat er nieuwe reacties in geplaatst waren.
De log zegt alleen maar "thread permanently deleted" en dan de titel van de thread en dat dus voor alle 4 de threads.

Misschien heb ik toch bij het verwijderen onderaan links het vinkje gezet wat alles doet verwijderen. Of een forum hickup, anders weet ik het ook niet. Hoe dan ook, mea culpa. :)
 
heb je dat topic van Boets ("We worden weer genaaid") uit een backup gehaald ???? Het topic is er weer zo te zien....
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan