officielle sorft free-xtv terugzetten in module

• Topic starter kilometervreter
  • Startdatum
K

kilometervreter

Hoi allen,

Ben al een heel weekend aan het stoeien om de cam26_skycrypt_...... (van de officiele site van free-xtv punt com gedownload) terug te zetten in de originele free-xtv module. helaas lukt me dat niet. Ik gebruik(te) een mastera i.c.m. masterburner en heb fun5 kaarten maar de module weigerd de kaarten (bad card inserted). Als ik de v077 van jack er weer in probeer te zetten (kaarten geprogged met masterburner) dan balnd hij in de welbekende loop (de erase file ook geprobeert, nada niente resultaat)

iemand een idee wat ik fout doe?

Groeten,

Michel

Ja je schrijft de fun 5 kaart maar voor de helft vol, dus de cam wacht op de rest van de software, dit is de bekende loop!

Je programmer kan dus niet de voledige 512k op de kaart zetten, maar de helft 256k.

Je moet nu dus gewoon 2x een fun 4 kaart (256k) nemen, en dan gaat het wel lukken!, Kijk voor de software eens op de site van jack.

GR Fred.

dat van die 2 fun4 kaarten dacht ik ook al aan maar omdat ik er nog maar eentje heb ben ik gaan proberen met 2 fun5 kaarten met daarop de files voor de fun4 maar dat lukte dus niet. kweet dat het vorig jaar zeker lukte maar ben ff kwijt hoe ik dat toen deed.

Wat je ook eens kunt proberen eerst de kaart te beschrijven met een lege eeprom file die je kunt downloaden op de site van duwgati.

Dit gaf hier wel de oplossing.

Ja of in Masterburner de optie;

EEPROM ignorire FF string aanvinken.

Deze staat bij; Opties, instellingen, optimize, en daar vinkje zetten.

Nu wordt de hele kaart beschreven,En waar geen data hoeft te staan, worden er FF'jes neergezet.

Werkt het zelfde als een leege eprom file proggen.

GR Fred.

"EEPROM ignoriere FF-String" stond dus aan en moet dus uit ;-) straks ff proberen

noppes, ik heb maar een extra fun4 kaartje besteld bij de sponsor van dit board ;-)

ja ja dit is allemaal gelukt (eindelijk *&*%$%&) maar niet met masterburner en ook niet met cardwriter 1.87 maar met cardwriter 2.06 !!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan