Als ik niet beter wist zou ik eens hartelijk lachen om het verhaal van Mas3.
Helaas hebben de afgelopen jaren wel bewezen dat dit inderdaad de werkmethode is van C+.
Vrijdagnacht heeft zowat het hele pakket er de nodige uren uitgelegen, uitgezonderd de premium zenders en Cartoon Network zo'n beetje.
Toen is het denken al begonnen, werd een fout geconstateerd en het heeft de nodige uren geduurd eer ze zich bedacht hadden dat het misschien toch handig zou zijn om de mensen weer beeld te geven voordat het ochtend zou zijn.
Maar nu weten ze nog niet hoe verder, dus laten ze even de boel de boel en gaan ze schriftelijk om advies vragen bij de knappen koppen (voor zover die er zijn) die momenteel op het stand liggen.
Antwoord duurt nog even uiteraard, want je gaat niet op je vakant meteen een brief van je werkgever beantwoorden want dan wordt het te zeer een werkvakantie.
Verder hebben die knappe koppen tot nu toe ook nog nooit de EPG 100% gekregen dus ach ja... Met een beetje geluk werkt het volgend jaar weer enigszins fatsoenlijk.
Vooropgesteld dat ze niet in de jaarlijkse knoei raken met de wintertijd. Verleden jaar is dat voor het eerst enigszins redelijk goed gegaan. Maar nu met deze problemen erbij komen ze in tijdnood, dus stress, dus zal dat ook wel zoals gebruikelijk zijn tijd nodig hebben.
Persoonlijk verwacht ik derhalve pas tegen eind november a half december een correcte wintertijd, vermits ze het halen uiteraard.