Oldenzaal

S

supersip

hallo ik heb vraagje is er iemand uit oldenzaal ,of omgeving ,aanwezig op dit board ,die een andere receiver heeft dan humax en waar ik mijn module ff kan laten initaliseren ,want in de humax lukt het niet ook niet met al die foefjes ...,

ik zou digene dankbaar zijn als het zou kunnen ...
gegroet ...

Hi supersip, ik kom uit Losser mischien kan ik je verder helpen...(ik heb zelf een Humax 5400) je kunt mij een pm sturen.....

En ik kom uit Overdinkel.

Zie je maar weer, alle wijzen komen uit het oosten.!!!

Zo tiet voorn pafke.

Dan sluit ik mij daarbij aan, kom uit de buurt Holten, dus idd de wijzen komen uit het oosten :)

Originally posted by mari
in het westen hoor ik ze niet klagen?
Zal het daar werken ?

Vrees van niet, wijzen komen uit het oosten, gaan dus richting westen, dus duurt het wat langer.
Het kan ook zijn dat de wijzen gewoon in het oosten blijven, net zo gezellig!

Originally posted by valerio3
Dan sluit ik mij daarbij aan, kom uit de buurt Holten, dus idd de wijzen komen uit het oosten :)

MMM, tsja het zal wel...hehehe

Oke de wijzen uit het oosten mee eens maar de slimsten komen uit het westen....

Kijk dat is nou wijs gesproken Pikkie,, dus je hebt helemaal gelijk :)

Originally posted by pikkie
Oke de wijzen uit het oosten mee eens maar de slimsten komen uit het westen....

@Pikkie,

De slimsten zijn ooit onderwezen door de meester(lees de wijzen), zal daarom zijn, maar jij komt toch niet uit het westen???

Ikwil niet zeggen dat ik een wijze man uit het westen ben, maar ik vraag me af of je het volgende al geprobeerd heb.

nadat je de mr geflasht heb zorg dat je de humax op een fta kanaal heb gezet(BVN of een fta duitser).
zet de humax uit, plaats een fun kaart waarop alleen de flash (loader) zonder mr file op staat, in de cam.
zet de humax aan en wacht een paar minuten, als alles goed gaat zal hij initialiseren.

Groeten,

Ricow

dit heb ik ook al geprobeerd maar zonder succes dus , maar ik heb het nu wel voorelkaar ,maar blijft toch een probleem van humax he ...

dan maar een receiver erbij aanschaffen ,,,

Of een cas interface?????

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan