Om het weekend mee te beginnen...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Er zit een meisje bij jantje in de klas die is voor het eerst ongesteld ze lopen samen uit school en zegt het meisje er zit bloed in mijn broekje ze lopen samen naar de w.c. Het meisje trekt haar broekje naar beneden zegt jantje ja ik zie het al... je hele piemel is er af!

Nummer 1 voor mannen is: bier, nummer 2 voor mannen is: seks, wat is dan 3 en 4? (Antwoord: 7)

Wat is de overeenkomst tussen bungee-jumpen en gepijpt worden door je schoonmoeder? Het is wel lekker maar je moet niet naar beneden kijken.

Jantje: Pap, wat is een travestiet? Vader: Vraag dat maar aan je moeder, hij weet het wel!

Wat is groepseks in het Deens? Helemeuteneuke!

Wat is beffen in het zweeds? Antwoord: clittelicke!

wat is de zweedse benaming voor pijpen? Lullesmullen!

Wat is het Russische woord voor string? Ziepoeskenetnie

Vraag:Hoe weet je dat er een dom blondje op de computer is geweest? Antwoord: Er zit een stroopwafel in de cd-rom drive

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en ruitenwissers?? Hoe natter ze zijn hoe minder ze piepen.

Staan 2 domme blondjes ieder aan een kant van het kanaal. Roept het ene blondje: joehoe, hoe kom ik aan de overkant?? Zegt de andere: daar ben je toch al??

Trek je T-shirt uit je broek en wijs naar je navel vraag: wat is dit? Antwoord: een navel. Vraag: spel het eens. Antwoord: n-a-v-e-l. Trek je onderbroek naar voren en zeg: LINGO u mag twee ballen pakken.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan