Omruilactie niet-gecertificeerde toestellen bij TVV

aart44

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
54
Punten
48
Leeftijd
80
Op de site van TVV staat nu een aanbod om de niet gecertificeerde ontvangers om te ruilen je abo wordt dan wel met een jaar verlengt.

Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak. Er bestaan verschillende kortetermijnoplossingen voor deze niet-gecertificeerde ontvangers, maar deze bieden u geen garantie dat het probleem zich niet opnieuw zal voordoen.

De enige gegarandeerde oplossing voor probleemloos kijkplezier is overschakelen naar een gecertificeerde ontvanger van TV VLAANDEREN. Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.

Om de problemen met uw niet-gecertificeerde ontvanger voorgoed op te lossen, biedt TV VLAANDEREN u een oplossing in de vorm van een uitzonderlijk en tijdelijk aanbod:

AANBOD 1: Ruil uw huidige niet-gecertificeerde decoder kosteloos om voor een GRATIS gecertificeerde S-BOX 8080 SD ontvanger. (Winkelwaarde: 149 euro)

AANBOD 2: Kijkt u liever meteen in HD? Ruil uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger om voor een Philips 7121 HD ontvanger van TV VLAANDEREN mits bijbetaling van het kleine bedrag van 59 euro. (Winkelwaarde: 299 euro)

Om in aanmerking te komen voor gratis vervanging, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie. Uw contract wordt voor een periode van minimum 12 maanden verlengd. Daarnaast is het noodzakelijk dat wij uw oude satellietontvanger retour ontvangen. Dit dient te gebeuren binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen. Indien TV VLAANDEREN uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via de volgende facturatie. De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd en ook de kosten voor het terugsturen van uw huidig toestel worden door TV VLAANDEREN vergoed.

Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder, kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden!

WAT MOET IK DOEN?

Vul het onderstaande formulier in zodat wij uw aanvraag voor een nieuwe gecertificeerde ontvanger correct kunnen verwerken.

Leuk bedacht die actie en inderdaad wel handig voor mensen met een ouder type ontvanger of eentje die weinig meer kan c.q. ondersteund wordt.

Bij een ontvanger waar ik erg tevreden mee ben zou ik er niet aan denken maar gewoon een CI module kopen die wel werkt en ondersteund wordt zoals een Mediaguard CI module, mits die werkt op de ontvanger uiteraard. Want met een goedgekeurde ontvanger loop je altijd tegen beperkingen op en laatst zag ik ook problemen met die Philips HD ontvanger ergens. Dus echt garantie dat alles dan perfekt is, is er toch niet. Maar het lijkt mij wel een goede actie verder.

Het is volgens mij de eerste keer dat ik eens echt iets klantvriendelijks zie. En dan is het nog niet eens C+ NL maar TVV de het doet.

Compliment.

Op de site van TVV staat nu een aanbod om de niet gecertificeerde ontvangers om te ruilen je abo wordt dan wel met een jaar verlengt.
Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak.
Inderdaad een mooie actie, alleen om nu te veronderstellen dat alternatieve software op deze ontvangers illegaal is daarover gaan ze mij een stapje te ver.

Inderdaad Matrix, dat viel me ook gelijk op.

Niet gecertificeerd en illegaal zijn twee heel andere zaken.

Wellicht zijn de niet gecertificeerde ontvangers een doorn in het oog van een provider, maar die provider schrijft de wet niet.

Hoe graag ze dat eigenlijk toch zouden doen.

De actie kan best overkomen als een leuke actie, maar TVV schoffeert haar eigen klanten nogal met de stellingen die ze nemen.

Bovendien laten ze zien dat ze Nederlandse roots hebben, want wat ze aanbieden staat nou niet bepaald bekend als top apparatuur.

Vergeet niet dat de Philips ontvangers nog wel het Eindhovens / Amsterdamse logo voeren, maar dat het inmiddels Engelse Pace zooi is.

Deze ontvanger mag zich een HDTV ontvanger noemen, maar full HD is er niet bij.

Dat word er ook echt niet bijverteld.

Van S-box heb ik nog nooit gehoord (kan natuurlijk aan mij liggen...).

Dat wil niet zeggen dat het rotzooi is, maar als het bekend zou staan als een stuk kwaliteit zou men er ook wel wat van horen.

Google biedt daar ook niet veel uitkomst: het is een ontvanger die je in de alles-in-een doos in de bouwmarkt tegenkomt.

Meer is er ook niet van te vinden.

Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.
Das ook een nogal boute uitspraak.

Wat nou als er zich toch een probleem voordoet ?

11 zinnen later kun je al lezen dat ze er zelf ook niet echt in geloven:

Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder' date=' kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden![/quote']
Ik vind het niet te geloven wat CDS en TVV allemaal durven te roepen (tegen hun eigen klantenkring / bron van inkomsten nog wel).

Da's inderdaad wel heel erg bot om op die wijze te stellen dat het dan om illegale firmware/software zou gaan, maarja 100% klantvriendelijk kan niet.

De actie is aardig en dat je niet meer terug zou hoeven naar je dealer is natuurlijk ook de grootste onzin die er uit komt.

De aktie op zich dus wel leuk. Maar wat er omheen hangt verdient uiteraard een enorme korrel zout.

Ik heb hier nog twee maal de Pace DVR501-G4 en één G6 liggen, ook geen gecertificeerde ontvangers. Iemand met TVV abbo geïnteresseerd??

Ehhmmm

Dat waren anders de eerste gecertificeerde ontvangers ooit.

In Irdeto en door Multichoise en zo'n 14 jaar geleden alweer weliswaar, maar toch.

TVV was toen nog heel lang niet in zicht.

Ook voor die ontvangers was er alternatieve firmware, maar ja.

Wat er niet inzit, kun je er ook niet uithalen he.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan