Op de site van TVV staat nu een aanbod om de niet gecertificeerde ontvangers om te ruilen je abo wordt dan wel met een jaar verlengt.
Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak. Er bestaan verschillende kortetermijnoplossingen voor deze niet-gecertificeerde ontvangers, maar deze bieden u geen garantie dat het probleem zich niet opnieuw zal voordoen.
De enige gegarandeerde oplossing voor probleemloos kijkplezier is overschakelen naar een gecertificeerde ontvanger van TV VLAANDEREN. Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.
Om de problemen met uw niet-gecertificeerde ontvanger voorgoed op te lossen, biedt TV VLAANDEREN u een oplossing in de vorm van een uitzonderlijk en tijdelijk aanbod:
AANBOD 1: Ruil uw huidige niet-gecertificeerde decoder kosteloos om voor een GRATIS gecertificeerde S-BOX 8080 SD ontvanger. (Winkelwaarde: 149 euro)
AANBOD 2: Kijkt u liever meteen in HD? Ruil uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger om voor een Philips 7121 HD ontvanger van TV VLAANDEREN mits bijbetaling van het kleine bedrag van 59 euro. (Winkelwaarde: 299 euro)
Om in aanmerking te komen voor gratis vervanging, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie. Uw contract wordt voor een periode van minimum 12 maanden verlengd. Daarnaast is het noodzakelijk dat wij uw oude satellietontvanger retour ontvangen. Dit dient te gebeuren binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen. Indien TV VLAANDEREN uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via de volgende facturatie. De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd en ook de kosten voor het terugsturen van uw huidig toestel worden door TV VLAANDEREN vergoed.
Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder, kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden!
WAT MOET IK DOEN?
Vul het onderstaande formulier in zodat wij uw aanvraag voor een nieuwe gecertificeerde ontvanger correct kunnen verwerken.
Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak. Er bestaan verschillende kortetermijnoplossingen voor deze niet-gecertificeerde ontvangers, maar deze bieden u geen garantie dat het probleem zich niet opnieuw zal voordoen.
De enige gegarandeerde oplossing voor probleemloos kijkplezier is overschakelen naar een gecertificeerde ontvanger van TV VLAANDEREN. Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.
Om de problemen met uw niet-gecertificeerde ontvanger voorgoed op te lossen, biedt TV VLAANDEREN u een oplossing in de vorm van een uitzonderlijk en tijdelijk aanbod:
AANBOD 1: Ruil uw huidige niet-gecertificeerde decoder kosteloos om voor een GRATIS gecertificeerde S-BOX 8080 SD ontvanger. (Winkelwaarde: 149 euro)
AANBOD 2: Kijkt u liever meteen in HD? Ruil uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger om voor een Philips 7121 HD ontvanger van TV VLAANDEREN mits bijbetaling van het kleine bedrag van 59 euro. (Winkelwaarde: 299 euro)
Om in aanmerking te komen voor gratis vervanging, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie. Uw contract wordt voor een periode van minimum 12 maanden verlengd. Daarnaast is het noodzakelijk dat wij uw oude satellietontvanger retour ontvangen. Dit dient te gebeuren binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen. Indien TV VLAANDEREN uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via de volgende facturatie. De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd en ook de kosten voor het terugsturen van uw huidig toestel worden door TV VLAANDEREN vergoed.
Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder, kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden!
WAT MOET IK DOEN?
Vul het onderstaande formulier in zodat wij uw aanvraag voor een nieuwe gecertificeerde ontvanger correct kunnen verwerken.